مربی تیم پرسپولیس می‌گوید، تیمش به هماهنگی خوبی رسیده است.

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه اظهار کرد: همانطور که اکثر تیم‌ها در این مقطع زمانی برای برپایی اردو به ترکیه می آیند ما هم در حال حاضر در ترکیه به سر می‌بریم و تا به امروز اردوی خوب و بانشاطی را برگزار کردیم. بازیکنان ما مطابق با نظر برانکو در تمرینات شرکت می‌کنند و سعی می‌کنند خود را برای حضوری موفق در لیگ آماده کنند ما در اینجا برنامه‌های تاکتیکی و همین طور بدنسازی را زیر نظر برانکو پیگیری می‌کنیم و تیم‌مان روز به روز آماده‌تر می‌شود.

او در ادامه در بازی‌های دوستانه‌ای که پرسپولیس در ترکیه انجام داده نیز گفت: در دیدار اولی که مقابل تیم ترکیه‌ای انجام دادیم بازی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتیم در این بازی نقاط ضعف تیم ما کاملا مشخص شد و در تمرینات بعدی سعی داشتیم این نقاط ضعف را مرتفع کنیم.

قنبرپور گفت: با این حال فکر می‌کنم تیم ما در آن دیدار بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و مستحق کسب پیروزی بود در بازی‌های دوستانه کسب نتیجه برای ما مهم نیست بلکه می‌خواهیم نقاط ضعف و قوت تیممان را بشناسیم.

مربی پرسپولیس اضافه کرد:‌ در سی و دومین دیدار نیز با ترکیب متفاوت‌تری به میدان رفتیم و سعی داشتیم از بازیکنان جوان بیشتری در ترکیب تیم‌مان استفاده کنیم. در کل اعتقاد دارم تا به امروز اردوی خوب و با نشاطی را در ترکیه پشت سرگذاشته‌ایم. اینجا از نظر امکانات کمپ تمرینی و همچنین آب و هوایی شرایط مطلوبی دارد.

قنبرپور در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شناختی که از بازیکنان به دست آورده‌اید توانسته‌اید ترکیب ثابتی برای تیم‌ انتخاب کنید گفت: فراموش نکنید برانکو قبل از پایان فصل گذشته به پرسپولیس آمد و در بازی‌های آسیایی هدایت این تیم را بر عهده داشت و شناخت خوبی از بازیکنان به دست آورده است. مطمئنا در این اردو هم از بازیکنان جدید شناخت پیدا کرده و تا به حال ترکیب مدنظرش را مشخص کرده است. ما سعی داریم با یک تیم قدرتمند در اولین دیدار به مصاف پدیده مشهد برویم زیرا می‌خواهیم در اولین گام نخست در لیگ محکم برداریم و مقابل پدیده به پیروزی برسیم. با توجه به تمریناتی که انجام داده‌ایم تیم ما به هماهنگی خوبی رسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.