در حاشیه کلاس دانش افزایی مدیران تیم های آسیایی ایران خبرنگار رویترز با شرکت کنندگان ایرانی در نشست دقایقی را به گفت و گو نشست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۳ مدیر تیم های آسیایی ایران چند روزی را در سنگاپور بودند تا با اصول حرفه ای فوتبال مدرن دنیا آشنا شوند. این اجلاس همزمان بود با توافق هسته ایران و غرب تا خبرنگار رویترز که برای گزارش از این دوره رفته بود با نمایندگان ایرانی حاضر در نشست سخن بگوید و منصور قنبرزاده مدیر باشگاه نفت ، یکی از ۸ تیم برتر آسیا در سال جاری در این روز به این خبرنگار درباره راهکارهای پیشرفته نمایندگان ایران برای دور زدن تحریم ها گفت. او از شیوه هایی گفت که تیم های ایرانی برای گرفتن پاداش های شان از فیفا و ای اف سی استفاده می کردند.

قنبرزاده در این گفت و گو که به تازگی در رویترز منتشر شد ، مفصل درباره تحریم ها سخن گفت اما این گفته های او بخش های دیگری هم داشت. جایی که او از این مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم برای خبرنگار رویترز گفت اما منتشر نشد. قنبرزاده در این باره به خبرانلاین می گوید:« باورتان نمی شود اما وقتی برای او از این می گفتم که به دلیل تحریم ها ما دلارهای مان از ای اف سی و فیفا را چمدانی و چند نفری به تهران می آوردیم ، باورش نمی شد و حسابی خندید . اینکه در این عصر تکنولوژی گروهی ناچار به حمل ده ها هزار دلار نقد باشند برای شان خیلی عجیب بود.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.