سرمربی پیکان می‌گوید احساسش این است که رای کمیته استیناف به نفع تیم او صادر می‌شود و پیکانی‌ها به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.

به گزارش ایسنا، علیرضا مرزبان سرمربی پیکان پس از پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: ما می‌خواستیم احساس تیم بودن را به بازیکنان‌مان برگردانیم. تلاش زیادی انجام دادیم و استقلالی‌ها تنها در نیمه دوم دو شانس گل داشتند و ما بازی خیلی خوبی برابر آن‌ها انجام دادیم.

وی درباره مبهم بودن وضعیت تیمش برای حضور در لیگ برتر اظهار کرد: احساسم این است که رای استیناف به نفع ماست. من چیزهایی هم در این زمینه شنیده‌ام.

او درباره برخی بازیکنان جدید تیمش و اینکه گفته می‌شود اگر پیکان سقوط کند قرارداد آن‌ها فسخ می‌شود گفت: به هر حال ما بازیکنانی مثل قاضی را به پیکان آورده‌ایم و تیم باکیفیت ساختیم اما اگر پیکان به دسته پایین‌تر برود، شرایط فرق می‌کند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که استقلال را چطور ارزیابی کرد گفت: من راجع به تیم خودم صحبت می‌کنم. من از تیمم راضی هستم. ما در حمله سازماندهی خوبی داشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اعتراض کرمانی مقام بعد از تعویضش در این دیدار گفت: من چیزی ندیدم ولی اگر شما می‌گویید این بازیکن بطری به زمین کوبیده و اعتراض کرده حتما راست می‌گویید.

مرزبان در پایان و در پاسخ به سوالی درباره خشن بازی کردن بازیکنانش دراین دیدار گفت: فوتبال ورزش درگیرانه‌ای است ولی خوشبختانه بازیکنی در این دیدار مصدوم نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.