بازیکن خط میانی سفیدپوشان لندن تنها یک فصل پس از پیوستنش به این تیم، وایت هارت لین را به مقصد پارک دو پرنس ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنجامین استامبولی، هافبک فرانسوی تیم فوتبال تاتنهام با مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیده است و از فصل آینده برای قهرمان لوشامپیونه فرانسه بازی می‌کند.

استامبولی تابستان سال گذشته با قراردادی ۴.۷ میلیون پوندی از تیم مونپولیه به تاتنهام پیوست اما در این تیم تنها ۱۲ بازی در لیگ برتر به میدان رفت و ظاهراً اکنون در فهرست مازاد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام قرار گرفته و قرار است که به شاگردان لوران بلان ملحق شود. گفته می‌شود که استامبولی ۲۴ ساله با قراردادی ۶ میلیون پوندی راهی پارک دو پرنس می‌شود.

بلان در این خصوص به نشریه پاریسین گفت: بنجامین استامیولی قطعاً دراین هفته به ما ملحق خواهد شد. او تست پزشکی باشگاه را باید با  موفقیت سپری کند و به محض اینکه این کار را انجام دهد به ما ملحق می‌شود. فکر می‌کنم که او بتواند در بازی ما برابر فیورنتینا به میدان برود اما قبل از آن ما باید در کنار هم یک جلسه تمرین گروهی داشته باشیم. او تمرینات پیش فصل تاتنهام را به صورت عادی انجام داده است و حتی اگر دو سه روز تمرین نکرده باشد هم فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی مقابل فیورنتینا داشته باشد.

تاتنهام در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان امسال پر کار بوده است چرا که بازیکنانی مانند کایران تریپر، کوین ویمر و توبی آلدرویرلد را به خدمت گرفته است و بازیکنانی همچون پائولینیو، اتینه کاپوئه و یونس کابول را به تیم‌های دیگر فروخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.