رؤیای هافبک ۲۴ ساله باواریایی‌ها قهرمانی با این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو آلکانتارا که فصل گذشته کاملاً تحت‌تأثیر مصدومیت طولانی مدتش قرار گرفت و حالا خود را آماده گذراندن سومین فصل حضورش در بایرن مونیخ می‌کند، به سایت رسمی این باشگاه گفت: از اینکه برای اولین بار قادرم از ابتدا بایرن را در تور پیش‌فصل همراهی کنم، احساس فوق‌العاده‌ای دارم. تاکنون اوضاع برایم در این تیم آنظور که می‌خواستم پیش نرفته و مصدومیت زانو خیلی آزارم داده است. فصل گذشته تقریباً کل فصل را از دست دادم، از این رو احساس می‌کنم حالا فصل دوم حضورم در بایرن مونیخ است. حالا مجدداً به آمادگی ۱۰۰ درصد رسیده‌ام و برنامه‌ام رسیدن به دستاوردهایی زیاد با باواریایی‌هاست.

هافبک سرخپوشان مونیخی که در سال ۲۰۱۳ در ازای ۲۰ میلیون یورو از بارسلونا به این تیم ملحق شد، تصریح کرد: زمان زیادی تا دیدار سوپر جام آلمان که قرار است در تاریخ یکم آگوست (۱۰ مرداد) مقابل ولفسبورک برگزار کنیم، باقی نمانده است. پس از این تور پیش‌فصل‌مان در چین می‌توانیم روی جزئیات بازی خود کار کنیم. مسئله هم من و اهدافم نیست، من جزئی از این تیم فوق‌العاده هستم. اینجا هستم تا با بایرن در بازی‌های‌ خود به پیروزی برسیم و عناوین قهرمانی را فتح کنیم که البته هدف‌مان کسب عناوین هر چه بیشتر است.

تیاگوی ۲۴ ساله در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهم به بهترین شکل ممکن از بایرن مونیخ حمایت کنم و رؤیایم بازگرداندن جام لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ است.

آلکانتارا در فصل ۱۴-۲۰۱۳ در ۲۵ بازی از رقابت‌های مختلف برای بایرن به میدان رفت و سه گل هم به ثمر رساند، اما او فصل پیش تنها ۱۳ بازی انجام داد که از این تعداد هفت بازی در رقابت‌های بوندس‌لیگا بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.