سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مجموع اینکه فکر می‌کنم از سال های پیش موقعیت بهتری داریم.

محمود خوردبین در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به ترکیه در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس در اردوی این کشور گفت: خدا را شکر همه چیز خوب بود، به خصوص اینکه تمرینات عالی دنبال شد. در مجموع فکر می‌کنم با اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر که قرار است به زودی جذب تیم شوند، ترکیب پرسپولیس برای فصل جدید تکمیل می‌شود و مشکل خاصی از این لحاظ وجود نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط امسال سرخ‌پوشان در مقایسه با سال‌های قبل چگونه است، گفت:‌ امسال سر موقع کار را آغاز کردیم، البته در هنگام آغاز تمرینات، بازیکنان کمتری در تمرین حضور داشتند اما در تمرینات بعدی بازیکنان بیشتری به مرور به اردوها و تمرینات اضافه شدند و در مجموع اینکه فکر می‌کنم از سال های پیش موقعیت بهتری داریم.

خوردبین در خصوص اینکه آیا پرسپولیس برای هفته اول لیگ برتر مقابل پدیده به شرایط ۱۰۰ درصد آمادگی خواهد رسید، گفت: امید به خدا. در حال حاضر حدود ۶۰-۷۰ درصد آمادگی داریم و مربیان تا آغاز لیگ برتر این فرصت را دارند تا بازیکنان را به آمادگی کامل برسانند.

سرپرست پرسپولیس در پایان در مورد اینکه دیدار با حریف ترکمنستانی در چه زمانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: آنها از ما تقاضا کردند این دیدار روز چهارشنبه برگزار شود، چراکه این تیم صبح امروز به ترکیه رسیده و به همین دلیل اعلام کردند که خسته هستند و شرایط برگزاری مسابقه را ندارند اما برانکو در واکنش گفته است که طبق برنامه قبلی این دیدار باید برگزار شود که قرار شد تیم ترکمنستانی در این مورد هرچه سریع‌تر به ما خبر بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.