مدافع تیم ملی کشورمان پس از معرفی‌اش به هواداران الاهلی و رسانه‌ها گفت که چند پیشنهاد از تیم‌های قطری را برای پیوستن به این تیم رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه الاهلی قطر عصر روز گذشته (یکشنبه) پژمان منتظری، مدافع جدید خود را در کنفرانس خبری به طور رسمی به هواداران و رسانه‌ها معرفی کرد. مدافع تیم ملی کشورمان که به نوعی با جدایی سیدجلال حسینی از الاهلی جای او را در این تیم پر خواهد کرد، قرار است برای دو فصل آینده برای این تیم قطری بازی کند.

منتظری در مراسم معارفه‌اش گفت: از اینکه به الاهلی ملحق شدم، خوشحالم. الاهلی باشگاه مشهور و محبوبی است. زلاتکو کرانچار از من خواسته بهترین عملکردم را برای این تیم داشته باشم. در واقع من اینجا هستم تا بهترین عملکردم را برای الاهلی به نمایش بگذارم. بازیکنان بسیاری از جمله مجتبی جباری من را برای پیوستن به الاهلی تشویق کردند. بازی در این تیم گام مهمی در دوران حرفه‌ای من خواهد بود و حتی بیشتر از توان خود برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد.

مدافع پیشین استقلال که در تیم جدیدش پیراهن شماره «۳۳» را بر تن خواهد کرد، تصریح کرد: چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر قطری داشتم ولی الاهلی را به همه آنها ترجیح دادم چون چشم‌انداز بهتری داشت و بازیکنان ایرانی دیگری هم پیش از این پیراهن الاهلی را به تن کرده بودند.

فهد علی، مدیر ورزشی تیم فوتبال الاهلی هم عنوان کرد: به این دلیل با منتظری مذاکرات‌مان را آغاز کردیم چون زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم خواهان به خدمت گرفتن او بود و می‌خواست پژمان را جایگزین سیدجلال حسینی کند که قراردادش با الاهلی به پایان رسیده بود. منتظری خرید فوق‌العاده‌ای است که در فصل جدید به خانواده ما اضافه می‌شود و خط دفاعی‌مان را مستحکم‌تر می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.