با برگزار شدن انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا مشخص شد بارتومئو برای ۶ سال دیگر روی صندلی ریاست باشگاه خواهد نشست.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، انتخابات زودهنگام باشگاه بارسلونا برگزار شد که در آن جوزپ ماریا بارتومئو موفق به شکست سایر رقبا شد و تا سال ۲۰۲۱ روی صندلی بالاترین مقام در این باشگاه خواهد نشست.

خوان لاپورتا، یکی از نامزدهای اصلی این باشگاه که پیشتر نیز رییس باشگاه بوده نتوانست در این انتخابات بارتومئو را شکست دهد. در دوره قبل و هنگام حضور بارتومئو در کرسی ریاست بارسلونا، کسب سه گانه در فصل گذشته و کنار هم قراردادن مثلث فوق العاده خط حمله بارسلونا که تشکیل شده از لیونل مسی، نیمار و لوییس سوارس است توانست رای بیشتری برای بارتومئو جمع آوری کند. تغییرات اساسی که خوان لاپورتا قصد انجام آن را داشت رای کافی نیاورد تا رییس پیشین باشگاه بارسلونا که بین سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۰ روی صندلی ریاست نشسته بود، در این انتخابات شکست بخورد.

در این انتخابات ۱۰۹ هزار هوادار عضو باشگاه بارسلونا واجد رای دادن بودند که نزدیک به ۴۰ درصد آنها در انتخابات شرکت کردند. بارتومئو بیش از ۵۰ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

لاپورتا تنها ۱۰ هزار و ۲۰۰ رای آورد و نتوانست خودش را به بارتومئو برساند. آگوستی بندیتو نیز سه هزار و ۳۸۶ رای آورد و تونی فریخا هم هزار و ۷۵۰ رای. با انتخاب بارتومئو به نظر می رسد اعضای باشگاه بارسلونا بر این باورند که شرایط کنونی بارسلونا باید ادامه یابد. آنها دوست نداشتند ثباتی که اکنون در این باشگاه وجود دارد توسط وعده های تغییر لاپورتا دستخوش اقداماتی شود که آنها نتیجه‌اش را نمی‌دانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.