یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا تاکید کرد مردم برای آنکه لاپورتا رییس بارسلونا نشود، به بارتومئو رای داده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، جوزپ ماریا بارتومئو توانست با کسب اکثریت آرا و با پشت سر گذاشتن خوان لاپورتا برای ۶ سال دیگر رییس باشگاه بارسلونا شود.

تونی فریخا که در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا با کسب کمترین رای به رتبه آخر رسید، پس از پایان رای‌گیری در گفت‌وگویی تلویزیونی شرکت کرد. او که برای مدتی یکی از اعضای هیات رییسه بارسلونا بود بر این باور است که سیاست ترس و تمرکز رسانه‌ها روی دشمنی جوزپ ماریا بارتومئو و خوان لاپورتا توانسته روی این انتخابات تاثیر فراوانی بگذارد.

فریخا در این باره اظهار کرد: رقابت خیلی خوبی بود. مردم به این خاطر به بارتومئو رای دادند که بتوانند لاپورتا را از باشگاه دور نگه دارند. البته برعکس هم می‌توان فکر کرد. آنهایی که به لاپورتا رای دادند نیز هیچ دل خوشی از بارتومئو نداشتند و می‌خواستند با آمدن لاپورتا، بارتومئو را از ریاست بارسلونا دور نگه دارند.

فریخا که کمترین رای را در بین نامزدها کسب کرد، شکست را پذیرفت. او در این باره هم گفت: قوانین مشخص هستند و نتیجه‌ها هم باید مورد احترام همه قرار داشته باشد. اولویت این است که عضوی از این باشگاه باشی. البته این انتخابات نشان داد که بارسلونا تقریبا دوقطبی است. فقط کسانی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند که نامزد انتخابات شده بودند. اینکه چنین تعدادی از بارسلونایی‌ها به من رای دادند احساس خوبی به من می‌دهد. بدون شک با شکست خوردن در این انتخابات، زندگی‌ام پایان نمی‌یابد. به بارتومئو بابت پیروزی در انتخابات تبریک می‌گویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.