یکی از نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کرد در صورتی که در این انتخابات پیروز شود، هافبک ترکیه‌ای و جدید آبی‌و‌اناری‌ها را به تیم قبلی‌اش برمی‌گرداند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آگوستی بندیتو با انتقاد از تصمیم اعضای هیئت‌مدیره موقت باشگاه بارسلونا برای خرید آردا توران از اتلتیکومادرید، این اقدام را یک مشکل بزرگ برای باشگاه توصیف کرد.

بارسلونا دوشنبه شب توران را با قراردادی ۴۱ میلیون یورویی و به این شرط از اتلتیکومادرید جذب کرد که در صورت عدم رضایت رئیس جدید باشگاه از خرید این بازیکن، او را با ضرری ۱۰ درصدی به روخی‌بلانکو پس بدهد. حالا بندیتو می‌گوید در صورتی که در انتخابات ۱۸ جولای (۲۷ تیر) رأی بیاورد، توران را به اتلتیکو پس می‌دهد.

بندیتو در این خصوص گفت: آنها (اعضای هیئت‌مدیره باشگاه) برای ما یک مشکل بزرگ ساخته‌اند. قرارداد بستن با بازیکنی که تا ۶ ماه دیگر نمی‌تواند برای ما بازی کند اشتباه است و ما نباید این موضوع را فراموش کنیم. ما اکنون به خاطر اشتباه یک نفر (خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس پیشین و کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه) در حال سپری کردن محرومیت فیفا هستیم. او بابت بی‌احترامی که با اقدامات خود نسبت به اعضای هیئت‌مدیره انجام داده، تاوان بزرگی خواهد داد. او پایش را از گلیم خود درازتر کرده است.

بندیتو افزود: من با رامون آدل (رئیس هیئت‌مدیره موقت باشگاه) صحبت کردم و به او گفتم که جذب آردا یک خیانت در حق بارسا و یک حمله به روح دموکراتیک این باشگاه است.

بارتومئو، رئیس مستعفی باشگاه بارسلونا که جزو رقبای بندیتو برای تصدی ریاست باشگاه است، از عقد قرارداد با توران حمایت و تأکید کرده است که این اقدام به درخواست لوئیس انریکه، سرمربی تیم صورت گرفته است. خوان لاپورتا یکی دیگر از کاندیداهای ریاست باشگاه است که شانس زیادی برای پیروزی دارد اما هنوز موضع خود را در قبال خرید توران مشخص نکرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.