مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: صورتجلسه واگذاری امتیاز باشگاه فولاد نوین به باشگاه استقلال اهواز امضا شد.

ارسطو جهانداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نشست عصر امروز مسئولان باشگاه استقلال اهواز و شرکت فولاد در خصوص واگذاری امتیاز باشگاه فولاد نوین اهواز به استقلال اهواز اظهار داشت: بعد از ظهر امروز نشست نهایی واگذاری امتیاز فولاد نوین به باشگاه استقلال اهواز بین بابازاده رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فولاد، اژدری‌زاده سرپرست باشگاه فولاد نوین، سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد نوین و مسئولان حقوقی شرکت فولاد ایران با شفیع‌زاده مالک باشگاه استقلال اهواز و من در محل مهمان‌سرای شرکت فولاد در اهواز برگزار شد که در نهایت صورت جلسه واگذاری امتیاز باشگاه فولاد نوین به باشگاه استقلال اهواز امضا شد.

وی ادامه داد: قرار است تا روز یکشنبه مسائل اداری و مالی این انتقال انجام شود و در هیئت فوتبال استان خوزستان به ثبت برسد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در خصوص مبلغ نهایی این انتقال خاطرنشان کرد: حدود ۷ میلیارد تومان به‌علاوه واگذاری امتیاز باشگاه استقلال اهواز به باشگاه فولاد نوین اهواز مبلغ این انتقال است.

جهانداری در مورد وضعیت کادر فنی تیم فوتبال استقلال اهواز برای حضور در لیگ برتر گفت: برای هدایت تیم گزینه‌هایی را در نظر داریم اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.