مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان گفت: پس از تعطیلات پاسخ قطعی باشگاه صبای قم در مورد پیشنهادی که برای جذب من داده‌اند را خواهم داد.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیشنهاد صبای قم به وی برای حضورش با پیراهن این تیم در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر گفت: مسئولان تیم صبا روز گذشته با مدیر برنامه‌های من صحبت‌هایی را انجام داده و حتی آقای رمضان‌بیگی و تارتار نیز به صورت تلفنی صحبت‌های را با من انجام دادند و حتی تارتار از من خواست تا برای کمک به این تیم به صبا بروم و اشاره داشته این تیم شرایط سختی دارد.

وی ادامه داد: از طریق مدیربرنامه‌هایم پیگیر پیشنهاد صبا هستم  اما شب گذشته نیز به آنها اعلام کردم که جدای مسائل مالی، یکسری شرایط کلی دارم که باید آنها محقق شود.

قاضی‌ با بیان اینکه طی چند روز آینده در این مورد تصمیم‌گیری خواهم کرد در مورد سایر پیشنهاداتش گفت: به جز صبا از سه، چهار تیم خوب دیگر لیگ برتری پیشنهاد دارم که صبای قم نیز در بین این گزینه‌ها وجود دارد اما تارتار سرمربی صبا به شخصه با من تماس گرفت و من هم اعلام کردم اگر اتفاق خاصی نیفتد و شرایطی که دارم، محقق شود مشکلی برای پیوستن به صبا نخواهم داشت. با این حال قرا راست پاسخ نهایی و جواب قطعی به این پیشنهاد را پس از تعطیلات اعلام کنم.

مهاجم نیم‌فصل دوم گذشته باشگاه فولاد خوزستان یادآور شد: هنوز به صورت رودررو با مسئولان صبا مذاکره نکردم و فقط با آنها به صورت تلفنی صحبت کردم و شرایطم را گفتم که در صورت محقق شدن آن، احتمالا پیراهن صبا را خواهم پوشید.

قاضی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد خارجی هم دارد یا خیر؟ گفت: یکی از تیم‌های کویتی از طریق وکیل خود پیشنهادش را به من ارائه کرده که البته از لحاظ مالی نیز پیشنهاد بدی نیست اما برایم بحث این تیم و شرایطی که دارد مهم است با این حال هنوز جواب قطعی نیز به آنها ندادم.

وی در مورد اینکه آیا تیم های استقلال و پرسپولیس برای فصل جدید به او پیشنهادی ندادند گفت: از این دو تیم پیشنهاد ندارم اما هم از استقلال و هم از پرسپولیس هنوز طلب دارم. در همین راستا حکم ۳۰۰ میلیونی علیه پرسپولیس که توسط کمیته انضباطی صادر شد را گرفتم ضمن اینکه از استقلال هم طلب دارم که با این تیم توافقاتی داشته‌ام و امیدوارم آنها نیز به تعهدات خود پایبند باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.