مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه حذف تیم فوتبال راهیان از لیگ دسته یک را غیرقانونی و خلاف مقررات فدراسیون فوتبال خواند و گفت: اگر به درخواست ما رسیدگی نشود موضوع را از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم.

سلمان کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از ادامه پیگیری باشگاه راهیان در خصوص حذف از لیگ دسته یک فوتبال خبر داد و افزود: به فدراسیون و آقای کفاشیان(رییس فدراسیون) هم نامه دادیم که حذف تیم‌ ما غیرقانونی بوده ‌است.

وی ادامه داد: هیچ مصوبه‌ای مبنی بر حذف تیم‌ها از لیگ دسته یک وجود نداشته و بر اساس قانون هرگونه افزایش یا کاهش تیم‌ها باید به تایید هیات رئیسه فدراسیون برسد، اما چنین مصوبه‌ای در هیات رئیسه فدراسیون تصویب نشده و تنها در حد حرف بوده ‌است.

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه تصریح کرد: باخبر شدیم رئیس سازمان لیگ اکنون در حال جمع‌آوری امضا از هیات رئیسه فدراسیون است که کاری غیرقانونی بوده و اگر بخواهند این کار را بکنند باید برای فصل آینده اعمال شود.

وی گفت: اگر این تصمیم در هیات رئیسه فدراسیون مطرح می‌شد، حتما رای نمی‌آورد.

کریمی اظهار کرد: اگر به پیگیری ما توجه نکنند این کار غیرقانونی را از مراجع قضایی تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و وکیل هم می گیریم.

وی با اطمینان اعلام کرد: از پیگیری‌ها نتیجه می‌گیریم. تیم ما به دست دو سقوط نکرده و به لیگ یک باز می‌گردیم، در غیر اینصورت در لیگ دسته دوم به هیچ وجه تیم‌داری نخواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه افزود: عادلانه نیست بخاطر خواسته آقای تاج رییس سازمان لیگ تیمی که ۱۰ سال با چند میلیارد هزینه در دسته یک حضور داشته، حذف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.