اولین شگفتی بزرگ رقابت‌های تنیس ویمبلدون با حذف رافائل نادال، شماره یک سابق دیروز و تنیسور افت کرده امروز رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از روسل، دارسی و کرجیوس، نوبت به داستین براون، آلمانی شماره ۱۰۲ رنکینگ بخش مردان رسید تا رافائل نادال، فاتح دو دوره ویمبلدون، برنده ۱۴ گرنداسلم و دومین تنیسور پرافتخار تاریخ گرند‌اسلم‌ها را در همان ادوار ابتدایی رقابت‌های تنیس ویمبلدون حذف کند!

در مهم‌ترین بازی دور دوم بخش مردان، داستین براون  آلمانی- جامائیکایی در چهار ست با نتایج ۷بر ۵، ۳ بر ۶، ۶ بر ۴ و ۶ بر ۴ نادال را برد و شگفتی بزرگ را رقم زد.

نادال پس از فتح دومین ویمبلدون در ۴ فصل اخیر با شکست از روسل،دارسی، کرجیوس و حالا براون، رنگ حضور در جمع ۸ تنیسور برتر معتبرترین رقابت تنیس را ندیده و جالب اینکه ۳ شکست از این ۴ باخت بزرگ در دو دور ابتدایی شکل گرفته است!

در دیگر بازی‌ مهم  بخش مردان، فدرر به جبران شکست در دور دوم سال ۲۰۱۳ مقابل استاخوفسکی، ۶ بر ۴، ۶بر ۲ و ۶ بر ۲ ، سم کوئری آمریکایی را برد.

اندی ماری اسکاتلندی هم ۶ بر یک، ۶ بر ۴ و ۶ بر۴ رابین هاس آلمانی را برد.

در سایر بازی‌های بخش مردان، باتیستا، گروث، مونفلیس، سیمون، وارد، باسیلاشویلی، پسپوسیل، سپی، سونگا، بردیچ، توریشکی و آندوخار رقبایشان را شکست دادند.

در بخش زنان، شگفتی خاصی رخ نداد و کوویتوا، قهرمان دوره قبل دست در دست ربر، وژنیاکی، ریباریکووا، موگورازا، جورجی، گورتسووا،باشینژکی،دلاکوآ، لیسیکی، ماریا،یانکوویچ،کیس، راداوانسکا، نیکولسکو و پیلسکوآ با برتری بر رقبا به دور سوم راه یافتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.