سرمربی تیم فوتبال دانشجویان گفت: بازی خوبی برابر ژاپن انجام دادیم و با این که شکست خوردیم اما اعتقاد دارم هنوز شانس خوبی برای صعود داریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از کره‌جنوبی، فرشاد کرمی بعد از شکست ۲ بر یک برابر ژاپن اظهار کرد: بچه‌ها در دیدار برابر ژاپن عالی ظاهر شدند و از جان و دل برای پیروزی تیم ملی مایه گذاشتند. ژاپن هم واقعا عالی بود و معتقدم با این کیفیت این تیم تا فینال مسابقات هم خواهد رفت.

سرمربی تیم دانشجویان ادامه داد: در آغاز نیمه دوم موفق به گلزنی شدیم اما ژاپن در دو موقعیت هوایی دروازه ما را باز کرد. حریف ۵ عنوان قهرمانی را در کارنامه خود دارد و بازیکنانش مدت‌ها کنار هم تمرین می‌کنند در حالی که ما ۸ سال در یونیورسیاد نبودیم و شرکت نمی‌کردیم.

کرمی درباره دو دیدار آتی تیم ایران اظهار کرد: مقابل برزیل و مالزی باید آگاهانه بازی و تلاش کنیم در این ۲ بازی امتیاز بگیریم. همه ما می‌دانیم که راه سختی پیش رو داریم اما شانس زیادی برای صعود از گروه خود داریم. فیلم بازی مالزی و برزیل را امشب آنالیز می‌کنیم تا با بهترین آمادگی برابر این دو تیم قرار بگیریم.

او در پایان درباره دیدار ایران برابر مالزی نیز گفت: هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیریم. امروز تیم‌های فوتبال به هم نزدیک شده‌اند و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست ولی ما باید مالزی را ببریم و کار را برای صعود به روز آخر و دیدار با برزیل برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.