کاپیتان تیم فوتبال دانشجویان ایران با بیان این که تجربه بیشتر ژاپن تاثیر زیادی در پیروزی آنها داشت، معتقد است ایران هنوز جا برای جبران دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از کره‌جنوبی، سامان آقازمانی پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال دانشجویان ایران مقابل ژاپن در رقابت‌های یونیورسیاد جهانی اظهار کرد: بازی نزدیکی بود و ژاپن روی دو موقعیت مشابه به گل رسید. ابتدای نیمه دوم گل زدیم ولی متاسفانه در ادامه دو گل دریافت کردیم و دیگر نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. البته این اولین بازی ما در این مسابقات بود و با هماهنگی بهتر می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. هنوز جا برای جبران داریم.

وی افزود: ژاپن سابقه ۵ قهرمانی در این رقابت‌ها دارد ولی ما ۸ سال در این رقابت‌ها حاضر نبودیم. بنابراین تجربه آنها بیشتر از بازیکنان ما بود.

بازیکن تیم فوتبال دانشجویان ایران با انتقاد از نحوه داوری این مسابقه گفت: داور جاگیری‌های خوبی در زمین نداشت و در گل دوم آنها خطای مهاجم ژاپن روی بازیکن ما را نادیده گرفت. تازه اول راه هستیم و نیاز به هماهنگی بیشتر داریم تا در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شویم.

وی درباره بازی بعدی مقابل مالزی نیز خاطرنشان کرد: بازی مالزی و برزیل را ندیدم اما همه تیم‌ها برای پیروزی به این رقابت‌ها آمده‌اند و می‌دانم که برزیل امروز به سختی مالزی را شکست داد. ما باید مالزی را ببریم تا راه برای صعودمان هموار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.