هافبک صبای قم گفت: تا زمانی که با بازیکنان تسویه حساب نشود در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: هفته گذشته قرار بود وضعیت مالکیت باشگاه مشخص شود اما این اتفاق رخ نداد و حالا گفته‌اند طی امروز و فردا اتفاقاتی در باشگاه رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: قرار است با بازیکنان تماس گرفته شود تا نشستی با نماینده اسپانسر جدید باشگاه داشته باشیم. هنوز اسپانسر باشگاه صبا مشخص نشده و توافق نهایی بین طرفین مانده است.

هافبک صبای قم با بیان اینکه بازیکنان این تیم حاضر نیستند بدون تسویه حساب قرارداد فصل گذشته خود با باشگاه در دور جدید تمرینات این تیم شرکت کنند، یادآور شد: حدود ۷۰ درصد قرارداد فصل گذشته‌مان را از باشگاه طلبکاریم و این انتظار را داریم که باشگاه قبل از هر چیز با ما تسویه حساب کند. فکر نمی‌کنم این انتظار زیادی باشد، مخصوصا اینکه قرارداد مالی بازیکنان صبا نسبت به تیم‌های دیگر قابل مقایسه نیست.

بادامکی در پاسخ به اینکه سوال که آیا تمایل دارد در صبا بماند یا نه، گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از قرارداد فصل گذشته‌ام را از باشگاه طلبکار هستم، ترجیح می‌دهم در تیم بمانم. اگر قرار باشد به تیم دیگری بروم آن وقت باید به کلی قید طلب خود را بزنم. فقط امیدوارم شرایط برای ماندن بازیکنان در تیم مهیا شد تا با شرایط بهتری لیگ را آغاز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه صبا تا اینجای کار از تیم‌های دیگر عقب افتاده است، عنوان کرد: اکثر تیم‌های لیگ تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند و فقط ۲،۳ تیم بلاتکلیف هستند. اگر قرار باشد این هفته هم تمرینات‌مان را استارت نزنیم و همچنان بلاتکلیف باشیم در فصل آینده دچار مشکل خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.