کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

با وجود پیروزی ارزشمند تیم ملی آرژانتین برابر اروگوئه، سرمربی آلبی‌سلسته از شاگردانش خواست، عملکرد باثبات‌تری در طول بازی‌های خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خراردو مارتینو پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی آرژانتین برابر اروگوئه در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکای اعتراف کرد که نگران است تیمش در دیدارهای بعدی خود هم نتواند ریتم بازی‌اش را حفظ کند.

تک گل سرخیو آگرو برای پیروزی آلبی‌سلسته کافی بود اما این تیم در مقاطع پایانی بازی به شدت از سوی مردان اسکار تابارس تهدید شد و نزدیک بود به همان سرنوشتی دچار شود که در بازی اولش (تساوی ۲ بر ۲ با پاراگوئه) برایش رقم خورد.

مارتینو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: چیزی که من در این بازی دیدم عملاً ۷۰ دقیقه بازی شبیه به بازی بود که برابر پاراگوئه داشتیم. ما توپ را در اختیار می‌گرفتیم، سعی می‌کردیم موقعیت‌سازی کنیم، نظم بازی اروگوئه را برهم بزنیم، میان خطوط بازی کنیم و از جناحین با بال‌های‌ خود حمله کنیم اما بعد از آن تحرک‌مان را به هنگام پاسکاری از دست دادیم و متعاقب آن توپ را هم از دست دادیم. این اتفاق منشأ مشکلات فراوانی برای ما شد زمانی که کنترل بازی را از دست دادیم و اگر بخواهیم یک چیز را به عنوان مهمترین دغدغه‌ام معرفی کنم این واقعیت است که ما در تمام ۹۰ دقیقه هیچ از یک بازی‌های‌ خود نتوانسته‌ایم ریتم بازی‌‌مان را حفظ کنیم.

در جریان بازی دیه‌گو رولان، مهاجم اروگوئه یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد و در صحنه‌ای دیگر هم سرخیو رومرو، دروازه‌بان آلبی‌سلسته با یک واکنش مهم دروازه تیمش را از فروپاشی نجات داد.

مارتینو در این خصوص اظهار داشت: اگر رومرو نبود، شاید الان دوباره داشتیم درباره تعویض‌های من صحبت می‌کردیم.

اشاره مارتینو به موضوع به میدان فرستادن کارلوس توس و گونسالو هیگواین در بازی اول تیمش برابر پاراگوئه بود که با انتقادات فراوانی همراه شد، همان بازی که آرژانتینی‌ها بازی ۲ بر صفر برده را ۲ بر ۲ مساوی کردند.

سرمربی پیشین بارسلونا ادامه داد: دروازه‌بان ما دارد نمایش خوبی که در جام جهانی داشت را تکرار می‌کند و یک بازی خوب دیگر داشت.

مارتینوی ۵۲ ساله سپس به تمجید از خاویر پاستوره، هافبک پاری‌ست‌ژرمن که در به ثمر رسیدن گل آرژانتین نقش داشت،‌پرداخت و عنوان کرد: پاستوره بازی بسیار خوبی انجام داد. دید فوتبالی او نسبت به بازی اول برابر پاراگوئه، وسیع‌تر بود و در این بازی بیشتر دوام آورد. ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند برای حریفان دردسرساز شوند. در این بازی ما به اندازه بازی برابر پاراگوئه موقعیت گلزنی نداشتیم اما بعد از گل آگرو، می‌توانستیم کار اروگوئه را یکسره کنیم. ما دو موقعیت خوب داشتیم اما قدرشان را ندانستیم. ما با نتایجی که می‌گیریم زنده‌ایم. ممکن است یک بار با خوش‌شانسی پیروزی شویم اما تکرار آن در طول رقابت‌ها کار سختی است پس باید به شیوه بازی‌مان پایبند بمانیم. من می‌خواهم سه چهار سال در این تیم بمانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.