سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه با اعتراف به قدرت خط حمله آرژانتینی‌ها، تأکید کرد که شکست شاگردانش برابر آلبی‌سلسته آنها را از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ناامید نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکار تابارس پس از شکست یک بر صفر شاگردانش برابر آرژانتین در دور دوم مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا، اعتراف کرد که حریف تیم بسیار قدرتمندی بوده و زور شاگردانش به آن نرسیده است، هرچند او همچنان به صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها امیدوار است.

تابارس که تیمش اکنون با سه امتیاز در رده سوم جدول گروه B قرار دارد، در کنفرانس خبری پس از این بازی اظهار داشت: ما با تیمی بسیار قدرتمند که در بازی با توپ حرفه‌ای عمل می‌کند، روبه‌رو بودیم. فشار بازی آرژانتین ما را به عقب رانده بود و این تیم به ما اجازه خلق موقعیت نمی‌داد. در گلی که آرژانتینی‌ها به ثمر رساندند فکر می‌کنم بیش از اشتباه مدافع ما، قدرت خط حمله آرژانتین تأثیرگذار بود. با این حال این شکست باعث نمی‌شود که ما برای رسیدن به هدف‌‌مان تسلیم و از مسیرمان خارج شویم.

تابارس درباره موضوع تملک توپ بهتر آرژانتین نسبت به اروگوئه، تأکید کرد: اگر حفظ توپ تنها ابراز کسب نتیجه بود، آرژانتین باید خیلی راحت ما را شکست می‌داد. البته من این را هم نمی‌گویم که حق ما بیشتر از این بود چون نمی‌توانم چنین موضوعی را ارزیابی کنم.

سرمربی اروگوئه درباره عملکرد لیونل مسی هم عنوان کرد: مسی غیرقابل پیش‌بینی است. ممکن است از او انتظار کاری را داشته باشی که انجام ندهد و بالعکس. خطرناک‌ترین لحظه اما زمانی است که او توپ را روی پای چپ خود ببرد. یک مدافع که روبه‌روی مسی قرار می‌گیرد در هر لحظه باید انتظار هر کاری را از او داشته باشد.

آخرین بازی تیم ملی اروگوئه در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا، برابر پاراگوئه خواهد بود که این بازی تکرار فینال دوره قبلی رقابت‌ها است. مردان تابارس برای صعود به مرحله حذفی محکوم به کسب پیروزی در این بازی هستند چون پاراگوئه در حال حاضر از آنها یک امتیاز بیشتر دارد و چهار امتیازی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.