سرمربی تیم ملی مکزیک ابراز اطمینان کرد که تیمش می‌تواند جواز حضور در مرحله حذفی جام ملت‌های آمریکای جنوبی را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میگل هررا پس از تماشای نمایش شاگردانش در مصاف با میزبان کوپا آمه‌ریکا گفت اطمینان دارد که ازتک‌ها می‌توانند به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

تیم ملی مکزیک بامداد امروز (سه‌شنبه) در دومین دور از بازی‌های مرحله گروهی به مصاف شیلی میزبان رفت و در یک بازی مهیج و پرگل که در آن دو بار از حریف خود پیش افتاد، در نهایت به تساوی بسنده کرد تا دو امتیازی شود، هرچند هررا  معتقد است که مردانش توانایی کسب سه امتیاز بازی پایانی برابر اکوادور و صعود به مرحله حذفی را دارند.

هررا در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: تیم ما رویکرد و نگرش خوبی نسبت به این بازی‌ها دارد. در نیمه اول بازی از نیمه دوم بهتر بازی کردیم. روی گل‌هایی که شیلی به ثمر رساند ما مرتکب اشتباهات فراوانی شدیم اما مکزیک نشان داد که می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. در آخرین بازی ما برای رسیدن به دور بعد به میدان خواهیم رفت.

گل ماتیاس ووسو برای تیم ملی مکزیک در دقیقه ۲۱ بازی به ۳۰۰ دقیقه ناکامی مهاجمان «ال‌تری» برای گلزنی پایان داد و پس از او نیز یکی دیگر از مهاجمان تیم، رائول خیمنس گلی دیگر زد.

هررا با ابراز خرسندی از شکسته شدن طلسم گلزنی مهاجمانش این اتفاق را در نتیجه حملات پرتعداد مکزیک دانست. وی تأکید کرد: ما افرادی را به تیم‌مان آوردیم که گلزنی می‌کنند. متأسفانه در بازی نخست برابر بولیوی ما نمایش با اقتداری نداشتیم اما امروز خوب حمله کردیم و در کنار هم کار را پیش بردیم و پاداش آن هم گل‌هایی بود که به ثمر رساندیم.

آخرین بازی تیم ملی مکزیک در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا ساعت ۱:۳۰ بامداد ۳۰ خرداد برابر بولیوی، تیم دوم جدول گروه A است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.