در شب برتری بولیوی بر اکوادور شاگردان خورخه سامپائولی مقابل تیم تحت هدایت میگل هررا تن به تساوی دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل‌و‌چهارمین دوره از مسابقات فوتبال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۵ که در کشور شیلی در حال برگزاری است، بامداد امروز (سه‌شنبه) با انجام دو دیدار از گروه A پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم‌های شیلی و مکزیک در ورزشگاه ناسیونال خولیو مارتینس پرادانوس واقع در شهر سانتیاگو به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در نهایت به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ انجامید.

در این بازی مکزیک با گل دقیقه ۲۱ ماتیاس ووسو از میزبان پیش افتاد اما این برتری تنها یک دقیقه دوام داشت، چرا که آرتورو ویدال، هافبک یوونتوس کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۹ بار دیگر مکزیک این بار با گلزنی رائول خمینس در نتیجه پیش افتاد. در ادامه شیلی با دو گل ادواردو وارگاس (۴۲) و آرتورو ویدال (۵۵ - پنالتی) برای نخستین بار از حریف خود پیش افتاد اما شاگردان خورخه سامپائولی نتوانستند از امتیاز میزبانی خود به خوبی بهره ببرند و در دقیقه ۶۶ دروازه‌شان توسط ماتیاس ووسو باز شد تا دو تیم در دومین بازی خود در این رقابت‌ها امتیازات را تقسیم کنند.

همچنین در دیدار دیگر از گروه A تیم ملی فوتبال بولیوی موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد اکوادور بگذرد. گل‌های بولیوی را در این بازی رونالد رالدس (۵)، مارتین اسمدبرگ (۱۸) و مارسلو مورنو (۴۳ - پنالتی) به ثمر رساندند و در مقابل دروازه‌شان توسط انر والنسیا (۴۸) و میلر بولانوس (۸۱) باز شد.

با این نتایج در جدول رده‌بندی گروه A تیم شیلی با چهار امتیاز (تفاضل گل ۲+) صدرنشین است و تیم‌های بولیوی با چهار امتیاز (تفاضل گل ۱+)، مکزیک با دو امتیاز و اکوادور بدون امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.