سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت:‌ شأن شخصیت مربیان ایرانی بالاتر از این ارقام است و اگر قرار است مربیان ایرانی با این دستمزدها کار کنند بهتر است مجانی کار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد خاکپور پس از پایان تمرین تیم ملی بزرگسال در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که بسیاری از بازیکنان امید به تیم ملی بزرگسال دعوت شدند و این نشان‌دهنده نگاه ویژه کی‌روش به جوانان است. امروز هم برای حمایت از تیم ملی بزرگسال و همچنین دیدن اینکه بازیکنان تیم امید به چه صورت کار می‌کنند آمدم. تمرین خوب و مفرحی بود.

خاکپور در مورد جدایی مجید صالح از کادر فنی تیم امید و احتمال حضور دستیار تروسیه در تیم امید گفت: متأسفم که مجید صالح با ما کار نمی‌کند. او یکی از مربیان با دانش و خوب فوتبال است که ترجیح داد در تیم باشگاهی کار کند و با توجه به عدم حضور صالح در کادر فنی مجبور شدیم کادر فنی را تقویت کنیم و مربی با دانش بالایی به جمع ما اضافه شود. آقای رباح که از او یاد کردید دو روز در تهران بود و من با او از نزدیک صحبت کردم. او مربی خوب و با دانشی است اما نیاز داریم که فردی با تجربه بیشتر از او به کادر فنی اضافه شود تا به ما کمک کند.

سرمربی تیم امید در مورد دعوت بازیکنان امید به تیم بزرگسالان و اینکه برای برگزاری اردو به مشکل برخواهد خورد یا نه، گفت:‌ از دعوت بازیکنان تیم امید به تیم ملی خوشحالم،‌ تیم‌های پایه باید در خدمت تیم ملی بزرگسال باشند. من ۵ ماه پیش هم به کفاشیان این مسئله را گفتم و خوشحالم که تیم ملی نگاه ویژه‌ای به جوانان دارد. اگر تمام ۲۰ بازیکن امید هم به تیم بزرگسال دعوت شوند کشور ما آنقدر استعداد دارد که یک تیم دیگر امید بتوانیم تشکیل بدهیم و بازیکنان جدیدی به آن دعوت کنیم.

خاکپور در مورد دستیار خارجی خود برای تیم امید گفت:‌ چند رزومه به دست من رسیده است در میان مربیان داخلی هم بر روی مربیان کار بلد و با دانش در حال مطالعه هستیم ولی هنوز دستیارم را انتخاب نکرده‌ام.

سرمربی  تیم امید در مورد دستمزد ۱۵ میلیون تومانی خود و دستمزد ۷ میلیونی دستیار و ۲ میلیون تومانی بدنساز تیم امید و اینکه آیا این ارقام در شأن مربی ایرانی هست یا نه، گفت: این سؤال را باید از شما پرسید نه من ضمن اینکه باید بگویم هنوز هیچ قراردادی با ما امضاء نشده است اما شأن شخصیت مربیان ایرانی بالاتر از این ارقام است و اگر قرار است مربیان ایرانی با این دستمزدها کار کنند بهتر است که آنها مجانی کار کنند تا شأن مربیان ایرانی حفظ شود.

وی در مورد اینکه معینی در مورد مدرک مربیگری او صحبت می‌کند و می‌گوید این مدرک مشکل دارد اما کاشانی می‌گوید این مسئله حل شده است، گفت: من مصاحبه معینی را نخوانده‌ام اما فکر نمی‌کنم اختلافی وجود داشته باشد او نظرش را اعلام کرده است. من مدرک مربیگری‌ام را در کشور آمریکا گرفته‌ام و در آن کشور هم مثل تمام کشورهای دیگر مدرک مربیگری از c شروع می‌شود و به B و A ختم می‌شود ضمن اینکه در کشور آمریکا مدرک A مربیگری تاریخ انقضاء دارد و باید هر ۴ سال یک بار مربی دوره بگذراند و من مدرکم را تجدید کرده‌ام.

خاکپور افزود: فکر می‌کنم در مورد مدرک مربیگری من اطلاع‌رسانی کافی به AFC نشده است که چنین تصمیمی گرفته‌اند و نامه‌ای آمده است. قرار است نامه‌ای با مستندات و همچنین قوانین خود AFC تهیه شود و ما آن را به AFC ارائه کنیم تا نتیجه مشخص شود.

وی در مورد اینکه ظاهراً در مورد مدرک مربیگری او کارشکنی می‌شود زیرا علی دایی و افشین قطبی هم با همین مدرک مربیگری او سرمربی تیم ملی بودند،‌ گفت: به هر جهت نمی‌دانم که این مسئله کارشکنی هست یا نه، تنها چیزی که من می‌توانم بگویم این است که آمریکا کشوری نیست که از نظر معلومات ورزشی عقب افتاده باشد و معلومات ورزشی این کشور را قبول دارند اما نمی‌دانم این مسئله به چه شکلی مطرح شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.