سرمربی تیم ملی المپیک ایران می‌گوید احتمالا اطلاع‌رسانی کاملی از مدارکش به AFC نشده است.

به گزارش ایسنا، محمد خاکپور که در تمرین امروز تیم ملی فوتبال حاضر شده بود، درباره اینکه ایراداتی نسبت به مدرکش و نشستن بر روی نیمکت مربیگری تیم المپیک گرفته می‌شود، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد. مدارکم را از آمریکا گرفته‌ام و آنجا هم همانند کنفدراسیون‌های مختلف مدارک از C به B و A می‌رسد با این تفاوت که مدارک آمریکا تاریخ انقضا دارد و من ۴ بار آن را گذرانده‌ام. بعید می‌دانم آمریکا از نظر معلومات کشور عقب‌افتاده‌ای باشد که مدارکش را قبول نکنند.

وی درباره مسائل پیش آمده در ارتباط با قرارداد کادر فنی تیم المپیک گفت: تا به امروز هیچ قراردادی بسته نشده. تنها فدراسیون قراردادی را تنظیم کرده و به کادر فنی داده است. شان و شخصیت مربی ایرانی بالاتر از اینهاست. اگر قرار است کسی با این اعداد و ارقام کار کند بهتر است مجانی این کار را انجام دهد.

خاکپور همچنین به حضورش در تمرین امروز تیم ملی اشاره کرد و گفت: خوشحالم از اینکه بازیکنان امید به تیم بزرگسالان دعوت شده‌اند و این نگاه ویژه کی‌روش را نشان می‌دهد. امروز برای تماشای تمرین تیم ملی و نیز حمایت از بزرگسالان ملی‌پوش و تماشای بازی بازیکنان جوانم در اینجا حاضر شدم. از حضور بازیکنان جوان در تیم ملی خوشحال می‌شویم. من قبلا هم گفته‌ام که همه بازیکنان پایه باید در اختیار بزرگسالان قرار بگیرند. خوشحالی ما این است که تیم ملی نگاه ویژه‌ای به جوانان دارد.

او همچنین به قطع همکاری صالح با تیم المپیک اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه صالح که مربی بادانشی است، ترجیح داد در زمینه باشگاهی کارش را دنبال کند. ما سعی می‌کنیم کادر فنی را تقویت کنیم و به دنبال مربی با دانشی هستیم که به ما کمک کند. با راباه که دستیار تروسیه بود دو روز صحبت کردم. او مربی خوب و با دانشی است اما ما کسی را نیاز داریم که تجربه بیشتری داشته باشد. گزینه دستیاری‌ام هنوز مشخص نیست هرچند در حال مطالعه چند رزومه هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.