گزینه نهایی سرمربیگری تیم فوتبال استقلال سابقه هدایت تیم‌های ملی گینه و بورکینافاسو و تیم المپیک قطر را در کارنامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسن روشن عضو کمیته معرفی سرمربی فصل آینده استقلال از «برنارد سی‌موندی» به عنوان گزینه خارجی نهایی هدایت آبی‌پوشان برای فصل آینده نام برد.

گزینه مد نظر استقلالی‌ها کارنامه چندان پر باری ندارد. سی‌موندی ۶۱ ساله در دوران بازیگری در پست مدافع برای تیم‌های «اسپورتینگ تولون وار»، «استادِ لاوالویس»، «اف سی تورز» و «سنت‌اتین» بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۵ به میدان رفته است.

او کار مربیگری را از تیم النصر عربستان در سال ۱۹۸۶ آغاز کرد و در ادامه روی نیمکت پوگت (۱۹۸۷ تا ۱۹۹۸۹)، اوباگنه (۱۹۹۸۹ تا ۱۹۹۰)، گرنوبل (۱۹۹۱ تا ۱۹۹۷)، یو اس سرتیل در لیگ فرانسه (۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰)، تیم ملی گینه در سال ۲۰۰۰، تیم ملی بنین به عنوان مدیر فنی (۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴)، ساحل تونس (۲۰۰۴)، تیم ملی بورکیانافاسو (۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶)، ستیف الجزایر (۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸)، الخریطیات قطر (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱)، تیم المپیک قطر (۲۰۱۱)، الاهلی قطر (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲) و باز هم الخریطیات (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳) نشست.

آخرین تیمی که سی‌موندی آن را هدایت کرده «کونستانتین» الجزایر نام دارد که البته دوران حضورش در این تیم بسیار کوتاه و در سال ۲۰۱۴ فقط ۶ ماه بوده است. او از جولای سال گذشته میلادی تاکنون روی نیمکت هیچ تیمی ننشسته و بیکار بوده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )