بر اساس گزارش یک نشریه آلمانی هافبک ۲۴ ساله دورتموند به بایرن مونیخ خواهد پیوست و دو باشگاه با یکدیگر بر سر این انتقال توافق کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که در هفته‌های اخیر شایعه علاقمندی تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن ایلکای گوندوگان مطرح شد حالا خبر می‌رسد که بایرن مونیخ در آستانه جذب این بازیکن است.

نشریه «بیلد» آلمان مدعی شد که سران باشگاه بایرن مونیخ با مسئولان باشگاه بورسیا دورتموند بر سر انتقال ایلکای گوندوگان، هافبک ملی‌پوش زردپوشان وستفالن به جمع باواریایی‌ها به توافق رسیده‌اند و این انتقال در ازای ۲۵ میلیون یورو نهایی می‌شود. به این ترتیب پس از پیوستن ماریو گوتسه و روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ در دو سال گذشته حالا گوندوگان سومین بازیکنی خواهد شد که از دورتموند جدا و به رقیب دیرینه و سنتی این تیم می‌پیوندد.

این هافبک ۲۴ ساله تا ماه ژوئن ۲۰۱۶ با دورتموند قرارداد دارد و با توجه به اینکه پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرده، باشگاه دورتموند برای اینکه تجربه از دست دادن لواندوفسکی تکرار نشود، تن به این توافق داده تا در این نقل‌وانتقال چیزی عایدش شود.

لواندوفسکی پس از اینکه در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش با دورتموند قصد پیوستن به بایرن را داشت با مخالفت مسئولان دورتموند روبه‌رو شد ولی در انتهای فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد به بایرن پیوست و باشگاه دورتموند در این بین چیزی نصیبش نشد.

هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه دورتموند در این باره به نشریه «بیلد» گفت: گوندوگان در این تابستان دورتموند را ترک خواهد کرد. جدایی او از دورتموند قطعی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.