مدافع ملی‌پوش ملوان گفت: امیدوارم با حضور در تیم ملی به تیم‌های باشگاهی اروپایی برسم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین کنعانی‌زادگان در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که کی‌روش من را دعوت کرد و توانستم اعتماد او را جمع کنم. او ۶-۷ بازیکن از تیم امید را به تیم ملی آورده و امیدوارم بتوانیم شایستگی‌های خود را نشان بدهیم.

وی ادامه داد: من هرچه توان دارم می‌گذارم تا بتوانم نظر کی‌روش و کادر فنی را جلب کنم و با درخشش در تیم ملی بتوانم به تیم‌های باشگاهی در اروپا برسم.

مدافع تیم امید در مورد اینکه در مسابقات مقدماتی المپیک با تماس مسئولان باشگاه ملوان مقابل عربستان بازی نکرد، گفت: چنین چیزی نبود من مصدوم بودم و کمردرد شدیدی داشتم شاید می‌توانستم در آن مسابقه بازی کنم اما اگر بازی می‌کردم دو ماه از فوتبال دور می‌شدم با باشگاه هم صحبت کردم و ترجیح دادم در آن زمان استراحت کنم خوشحالم که تیم امید توانست از گروهش صعود کند و امیدوارم که به المپیک هم راه پیدا کنیم. با حضور در تیم ملی بزرگسالان در سن ۲۱ سالگی پرونده حضورم در تیم‌های ملی تکمیل شد.

کنعانی‌زادگان در مورد وضعیت قراردادش با تیم ملوان گفت: من سرباز هستم و یک فصل دیگر در خدمت این باشگاه خواهم بود، بعد از آن هم نیم‌فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.