سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مورد استعفای مدیرعامل و چند عضو هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان اتفاق جدیدی نیفتاده است.

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استعفای مدیرعامل و چند عضو هیأت مدیره باشگاه فولادخوزستان گفت: هنوز هیچ تصمیم جدیدی گرفته نشده و اتفاق خاصی نیفتاده است. تا دیروز که باشگاه بودم هیچ اتفاق تازه‌ای نیفتاده و اطلاع بنده هم در همین اندازه است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود دراگان اسکوچیچ از اتفاقات اخیر ابراز نگرانی کرده است، اظهار داشت: او با مسئولان باشگاه صحبت کرد و در مورد اجرای برنامه‌های کاری و تمرینی‌ خود سوال کرد که مسئولان باشگاه هم به او اعلام کردند کار طبق روال پیش می‌رود و همه چیز طبق همان برنامه قبل است.

سرپرست فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که سیف‌الله دهکردی مدیرعامل فولادخوزستان بعد از استعفا به باشگاه آمده است، گفت: دهکردی در این چند روز در باشگاه حضور نداشته است.

وی در مورد اینکه شایعه مذاکره استقلال با دراگان اسکوچیچ همچنان مطرح است، اظهار داشت: او با فولاد خوزستان قرارداد ۲ ساله دارد. اسکوچیچ فصل بعد در فولاد است و جایی نمی‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.