مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با تلاش فراوان می‌خواهم مزد زحماتی را که کشیده‌ام، از سرمربی تیم ملی بگیرم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد نژادمهدی در کنفرانس خبری پیش از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر بار دیگر توانستم به تیم ملی دعوت شوم. در حال حاضر انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم توانایی‌هایم را نشان دهم. بار اولی که به تیم ملی دعوت شدم متأسفانه مصدومیت کوچکی داشتم و فقط برای کارهای درمانی به اردوی آفریقای جنوبی رفتم. خوشحالم که بار دیگر با نظر کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام و این بار تلاش خواهم کرد تا مزد زحماتم را از سرمربی تیم ملی بگیرم.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پدیده در خصوص اینکه چرا تیم باشگاهی‌اش در فصل چهاردهم لیگ برتر فرازونشیب داشت، گفت: اوایل فصل بسیار خوب کار کردیم و همه چیز تا نیم‌فصل به خوبی پیش رفت اما مشکلات مالی شرکت پدیده باعث شد شرایط ما هم خراب شود و بیشتر بازیکنان دیگر انگیزه کافی را نداشتند.

وی ادامه داد: چند بازیکن خوب‌مان هم در نیم‌فصل از جمع ما جدا شدند و با اینکه خریدهای خوبی داشتیم اما آنطور که باید و شاید نتوانستیم تیم را جمع و جور کنیم.

نژادمهدی درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: با پدیده قراردادی یک ساله دارم اما باید ببینم برای فصل آینده خدا چه چیزی برای من می‌خواهد. هنوز وضعیت پدیده مشخص نیست و هیچکس در باشگاه جوابی به ما نداده است. پیشنهادهایی هم دارم اما چون با باشگاه پدیده قرارداد دارم اختیار من دست این باشگاه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.