حسین هدایتی بار دیگر گفت در مزایده چهارم خرید پرسپولیس شرکت می کند. البته بدون اینکه بدهی های معوق بانکی اش تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ حسین هدایتی میلیاردر طالب خرید پرسپولیس که با خریدن بلیت بازی های پرسپولیس یا کمک های چند میلیاردی در هر سال ، توانسته خودش را در دل گروهی از هواداران این تیم جا کند. او که درخواست خرید پرسپولیس کارخانه استیل آذینش از سوی دولت رد شد چون بانک مرکزی اعلام کرد حسین هدایتی بدهی بانکی زیادی دارد . رقمی که وزیر از آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان یاد کرد و حالا هدایتی در اینستاگرامش در این باره نوشته است:«گاهـى اوقات دلم از سن وسالم مي گيرد،بزرگ كه باشى بايد بغض هاى زيادى را بى صدا دفن كنى.

دوستان:شركت استيل آذين ايرانيان و هـئيت مديره و سهـامداران آن ،نه بدهـى بانكى دارند و نه چك برگشتى و بلكه بسيار شركت قدرتمند و سلامت ميباشد.

٢-دو فرزند بنده بر خلاف شايعات منتشر شده ارديبهشت ١٣٩٠ و ارديبهشت ١٣٩٣ سهـامدار شركت شدند، نه دو روز قبل از شركت در مزايده در ضمن من خودم در سن شانزده سالگى با سه كارگر كارخانه استيل آذين را راه اندازى كردم فاميل و بچه محلهـاى عزيزم شاهـدند

٣-حسين هـدايتى به عنوان شخصيت حقيقى يك ريال بدهـى معوقه ندارد بلكه برجى١٤ طبقه را خريدارى نمودم كه سازنده آن وامى به مبلغ ده ميليارد تومان گرفته بودو لذا ساختمان با بدهـى با موافقت آن بانك محترم به من انتقال پيدا كرده و اين وام جاريست و معوقه نميباشد.

٤-سه شركت توليدى ما مطرح شده كه مبلغى بدهـى معوقه دارد كه بنده سهـامدار آن هـستم و ميگويند ما شما را ميشناسيم نه سهـامداران و شركت را هـمچنين بخش عمده آن تعيين تكليف و جارى و بخشى تسويه گرديده كه اميدوارم روز شنبه ليست آن سه شركت فكس شود تا مدارك و مستندات به بانك ارائه شود.

٥-داشتن وثيقه اى ملكى در زمان اخذ وام براى كارخانجات توليدى نشانه قدرت و اعتبار يك شركت است و اگر از طريق قانونى كارشناسى و به بانك جهـت تسويه حساب داده شود يك امتياز و انجام وظيفه است،و اين ملك در سال ١٣٨٠خريدارى شده و مربوط به منزل پدرى من نيست ،ضمنأ ايشان سى و سه سال به رحمت خدا رفتند و اگر هـم منزل پدرم بود به كسى اجازه نميدادم نگاه چپ به آن كند.

٦-ليست جعلى و خبر كذب بدهـى ٥٠٠ مليارد تومانى به بانك پارسيان سال قبل توسط يك سايت منتشر شد كه ايكاش مسؤل آن وجدان و انسانيت اش تكانى ميخورد كه بعد از شكايت ما و اثبات كذب بودن خبر در اين شرايط تكذيبيه ميزد چون در صورت عدم رضايت ما راهـى زندان ميشد و در پايان به آن آقاى سخنگو و روابط عمومى ميگويم ايكاش يك موى گنديده پسران من در تن شما بود در آن صورت حوزه فعاليت شما بسيار زيباتر و سلامت تر بود.

و در مورد مزايده چهـارم اگر در كار بود دوستان بررسى و تصميم ميگيرند،

و در اين شب جمعه آن هـم در ماه رجب آرزو ميكنم و التماس دعا دارم كه خداوند ما را به راه راست هـدايت و اهـل كند.»

توضیحات او اما در تضاد است با گزارشی که سیف و دوستانش در بانک مرکزی به هیات واگذاری داده اند. اینکه دولت هراس دارد تا تیم محبوب پایتخت را به افرادی بسپارد که بدهی زیادی به خزانه دولت دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.