حبیب گردانی بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی گفت: من قربانی حواشی حاشیه‌سازان علیه تراکتورسازی شدم و امیدوارم هواداران تیم حقایق را بدانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حبیب گردانی بازیکن ملی‌پوش و بومی تراکتورسازی پس از اتفاقات اخیر و حواشی صورت گرفته متنی را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد که طی این متن نامه‌ای به هواداران تراکتورسازی نوشته است. متن این نامه را در ادامه می‌خوانید:

سلام بر مردم شریف آذربایجان و هواداران فهیم تراکتورسازی

در این روزهایی که فوتبال آذربایجان در آستانه بهترین اتفاق خود قرار دارند برخی افراد به دنبال حاشیه‌سازی هستند و من قربانی این حواشی شدم و لازم دیدم که توضیحاتی را به شما هواداران بدهم.

من حبیب گردانی فرزند دیار آذربایجان هستم و از کودکی در تیم‌های شهرم بازی کردم و رشد فوتبالم را به همین دیار وابسته‌ام و همیشه هم از عشقی که به تیمم داشتم صحبت کرده‌ام.متأسفانه در حال حاضر که تراکتورسازی در ۲ قدمی قهرمانی قرار دارد برخی افراد معلوم‌الحال که نمی‌خواهند قهرمانی تیمی از فوتبال آذربایجان را ببینند برای تیم ما حاشیه‌سازی می‌کنند.

همه می‌دانند که حبیب همیشه در حد توان برای تیمش بازی کرده و چیزی برای تراکتورسازی کم نگذاشته است و حتی برخی موارد با کسانی که در زمین برای تیمشان کم گذاشتند هم برخورد کردم ولی متأسفانه روز سه‌شنبه هفته

گذشته در تمرین تیم حاضر بودیم و با برخوردی که با یکی از بازیکنان امید داشتم دچار مصدومیتی شدم.

در این اتفاق تونی اولیویرا و ایوب ذوالفقاری سرمربی و سرپرست تیم از نزدیک شاهد ماجرا بودند و من انتظار داشتم که این افراد به‌عنوان بزرگ‌تر تیم مانع این حواشی پیش‌آمده می‌شدند ولی هیچ‌گونه واکنشی از سوی این افراد ندیدیم و حتی با بی‌توجهی نسبت به مصدومیت من صحنه را ترک کردند و تا امروز حتی یک بار پیگیر حالم نشدند.

من بازیکن ملی‌پوش تیم هستم ولی بدون هیچ ادعایی بعدازاین مصدومیت صحبتی نداشتم و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌سازی با هزینه شخصی خودم سراغ پزشک باشگاه گسترش فولاد رفتم که بهترین امکانات ممکن را در اختیار دارد و تلاش کردم در این مدت کم خودم را آماده کنم تا مقابل استقلال بتوانم برای تیم محبوبم بازی کنم.

پزشک تیم گسترش فولاد با دکتر صادقی پزشک تیم ما درباره مصدومیت من با یکدیگر تماس داشتند و وی از دکتر صادقی خواست تا من زیر نظر او روند بهبودی را ادامه دهم تا زودتر آماده شوم و دکتر صادقی هم با این موضوع موافقت کردند.

روز بازی با گسترش فولاد قصد حضور در ورزشگاه را داشتم ولی به خاطر اینکه مصدومیتم تشدید نیابد به دستور پزشک از خانه بیرون نرفتم و تلاش کردم با استراحت مطلق به فکر آمادگی بیشتر باشم ولی بعضی افراد از این اتفاق سوءاستفاده کردند.

به خاطر مشکلات خانوادگی که داشتم تلفنم بعد از بازی خاموش بود و من فکر می‌کردم تیم روز یکشنبه به امارات می‌رود که در این میان تماس مسئولان باشگاه با من بدون جواب باقیمانده بود که پس‌ازآن با پدر من تماس گرفتند که او هم به برادرم اطلاع داد و بعدازاینکه مطلع شدم سریعاً با شهریاری مدیر روابط عمومی باشگاه تماس گرفتم که ایشان به من گفتند که تونی سرمربی تیم من را در اختیار باشگاه قرار داده و گفتند که به دوبی نروم و فعلاً در تمرینات هم حضور پیدا نکنم.

با وجود تمام ناراحتی که از این موضوع داشتم می‌دانم که برخی افراد نمی‌خواهند بازیکنان بومی این دیار در تراکتورسازی حضورداشته باشند و برای من مشکلاتی ایجاد می‌کنند تا از تراکتورسازی بروم ولی من با تمام وجود دوست دارم سال‌ها برای تراکتورسازی بازی کنم و این تیم را با هیچ تیمی عوض نمی‌کنم و آرزویم این است که همیشه در کنار این هواداران فوتبال فهم بمانم چون حبیب گردانی فوتبال خود را مدیون این هواداران است و از همین‌جا به تیم ملی رسیدم و دوست ندارم به این راحتی تیمم را ترک کنم.

من از این لحظه به احترام هواداران هیچ مصاحبه‌ای با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها نخواهم داشت و به‌عنوان سرباز باشگاه تراکتورسازی آماده‌ام تا هرلحظه که لازم ببینند برای کمک به تیمم وارد عرصه شوم و حتی اگر لازم باشد به‌عنوان یک هوادار برای تشویق تیمم مقابل استقلال هم حضور می‌یابم تا در پایان فصل مقابل ۱۰۰ هزار هوادار در تبریز جشن قهرمانی بگیریم و این کاپ به‌یادماندنی را برای فوتبال آذربایجان به ثبت برسانیم.

امیدوارم هواداران فهیم تراکتورسازی از حبیب گردانی دلخور نباشند و بدانند که من با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود و از این لحظه به بعد با سکوت کامل برای موفقیت تیمم دعا می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.