سرمربی پاری سن ژرمن با اینکه تیمش در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد اما تاکید کرد بیش از تمرکز روی قهرمانی، به فکر زیبا بازی کردن تیمش است.

به گزارش ایسنا، میلیاردرهای پاریس در دیدار هفته سی و پنجم لوشامپیونه موفق شدند در خانه نانت به پیروزی دو بر صفر برسند.

ادینسون کاوانی در دقیقه سه و بلیز ماتوییدی در دقیقه ۳۱ برای پاری سن ژرمن گلزنی کردند تا تیمشان را ۷۴ امتیازی کرده و در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند. با توجه به اینکه تنها سه دیدار تا پایان رقابت‌های لوشامپیونه باقی مانده و اختلاف این تیم با لیون رده دومی به سه امتیاز رسیده است، پاریسی‌ها از بخت نخست برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند. از سوی دیگر، نانت با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

با اینکه پاری سن ژرمن در شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی قرار دارد اما لوران بلان تاکید دارد بیش از همه چیز روی عملکرد تیمش تمرکز دارد. او می‌گوید می‌خواهد تیمش خوب بازی کند و مدتی است که دیگر فکر کسب عنوان قهرمانی از سرش بیرون آمده است.

بلان در این باره گفت: نمی‌دانم می‌توانیم از عنوان قهرمانی‌مان در سال گذشته در فصل جاری دفاع کنیم یا نه زیرا هیچ وقت در این مورد فکر نکردم. توجه من به مدلی است که تیمم بازی می‌کند. روی نمایش تیمم تمرکز دارم. البته از عملکرد شاگردانم مقابل نانت رضایت دارم زیرا آنها خیلی خوب بازی کردند. ما توانستیم فلسفه فوتبالی که دوست داریم را در زمین مسابقه پیاده کنیم.

بلان افزود: از نتیجه‌ای هم که کسب کردیم راضی هستم اما همه می‌دانند توانایی‌های تیم من در ایجاد موقعیت‌های بیشتر روی دروازه حریفان بسیار زیاد است. می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم و عملکرد بهتری هم داشته باشیم. برای دیدارهای آینده باید حواسمان باشد تا در فرمی بسیار خوب قرار داشته باشیم. باید با همین شرایطی که داریم جلو برویم.

بازی بعدی پاری سن ژرمن روز جمعه در پارک دو پرنس مقابل گیگام خواهد بود. این در حالی است که لیون رده دومی به مصاف تیم کان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.