مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: به هر حال هم گروهی ما با برزیل، اسپانیا و مکزیک شانس‌مان را نشان می‌دهد که هر دوره باید در گروه مرگ قرار بگیریم.

عباس هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص حضور ایران در گروه C جام جهانی و هم‌گروهی با برزیل، مکزیک و اسپانیا، اظهار داشت: به هر حال این هم شانس ماست که در هر دوره در گروه مرگ قرار می‌گیریم اما این مسئله باعث نمی‌شود تا بازیکنان خود را از پیش بازنده بدانند. ملی‌پوشان فوتبال ساحلی نشان دادند که همیشه بهترین نمایش را در سخت‌ترین لحظات دارند و ما هم به آنها افتخار می‌کنیم و میدانیم که آنها هم عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی دارند.

وی با اشاره به برگزاری اردو در برزیل یادآور شد: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا تیم ملی اردویی را در برزیل برگزار کند. زمان این اردو هنوز مشخص نشده است و قرار است زمانی که شهریاری از پرتغال بازگشت در مورد این مسئله جلسه‌ای بگذاریم و تصمیمات لازم گرفته شود.

مربی تیم ملی در خصوص اینکه چقدر احتمال می‌دهد تیم ملی از گروهش صعود کند، گفت: به هر حال ما کم تجربه نیستیم. در این رقابت‌ها هفتمین حضور خود را تجربه خواهیم کرد اما باید این را در نظر بگیریم که ما با برزیل باید بازی کنیم که ابرقدرت فوتبال ساحلی و اسپانیا هم نایب‌قهرمان ۲۰۱۳ تاهیتی شده است اما این را باید بگویم که اگر آنها برزیل یا اسپانیا هستند ما هم ایرانیم.

هاشم‌پور تأکید کرد: بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بار دیگر باعث افتخار این مرز و بوم شوند. تیم‌ها سخت مشغول کار هستند و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.