مهاجم ۲۶ ساله رئال‌مادرید تأکید کرد در باشگاه بزرگی عضویت دارد و هدفش بازی بیشتر در این تیم اسپانیایی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال‌مادرید شب گذشته (یکشنبه) در حالی در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا میزبانش، سلتاویگو را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش‌رو برداشت که دو گل این تیم را خاویر هرناندس به ثمر رساند.

مهاجم مکزیکی کهکشانی‌ها که در ابتدای فصل جاری با قرارداد قرضی یک ساله از منچستریونایتد به جمع سفیدپوشان مادریدی اضافه شد، به خبرنگاران گفت: از اینکه برای رئال‌مادرید بازی می‌کنم، خوشحالم. از خداوند سپاسگزارم و از بازی‌ کردنم لذت می‌برم. پس از پایان فصل جاری هر کجا که خدا بخواهد بازی خواهم کرد. به هر حال سعی می‌کنم از امروزم لذت ببرم.

هرناندس که در فصل جاری لالیگا تنها در سه بازی در ترکیب اصلی رئال قرار گرفته، افزود: نمی‌دانم که یک سال یا بیشتر در رئال خواهم بود ولی در حال حاضر تمرکزم را روی بازی بیشتر در بهترین باشگاه جهان گذاشته‌ام. در روزهای بدم افرادی بودند که از من حمایت و گوشزد کردند که روزهای خوب هم از راه خواهد رسید. این بازی هم اعتماد به نفسم را بالا برد. از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم حالا هر کجا که می‌خواهد باشد.

مارسلو، هم‌تیمی چیچاریتو هم با تمجید از وی عنوان کرد: خاویر بازیکن سختکوشی است. او در تمام طول سال صبور بود و سرانجام به چیزی که به دنبالش بود، رسید.

چیچاریتو در فصل جاری در ۲۶ بازی از رقابت‌های مختلف ۸ گل برای تیم اول شهر مادرید به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.