سرمربی شیلیایی منچسترسیتی از نتیجه بازی شاگردانش برابر استون‌ویلا ابراز رضایت و در عین حال اعتراف کرد که آنها یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود در این فصل را انجام داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آبی‌پوشان شهر منچستر شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس در یک بازی نفسگیر و به لطف گلی دیرهنگام از فرناندینیو توانستند میهمان خود، استون‌ویلا را شکست دهند و ضمن صعود به رده دوم جدول لیگ برتر به تثبیت جایگاه‌شان در مربع قدرت فوتبال باشگاهی جزیره و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوارتر شوند. با این حال برخی از رسانه‌های پیروزی من‌سیتی را در این بازی مخصوصاً به خاطر شیوه به ثمر رسیدن گل سوم این تیم، به خوش‌شانسی شاگردان پیگرینی ربط داده‌اند که این توصیف به مذاق او چندان خوش نیامده است.

پیگرینی در این خصوص گفت: فکر نمی‌کنم که این پیروزی‌ شانسی بوده باشد. ما امروز خوب بازی نکردیم اما کار استون‌ویلا خوب بود به خصوص در زمینه تملک توپ، هرچند که به جز دو ضربه شروع مجددی که این تیم بازی را به تساوی کشاند، موقعیت‌های گلزنی چندانی نداشت. به همین دلیل نمی‌دانم که چرا شما می‌گویید بردمان شانسی بوده است. گل سوم ما از یک ضربه شروع مجدد و به همان سبکی که استون‌ویلا دو گلش را زد، به ثمر رسید. با این حال وقتی بازی را مرور می‌کنم، می‌بینم که این یکی از بدترین بازی‌های این فصل ما از نظر تملک توپ بود. ما مقابل اکثر رقبای خود مالکیت توپ فراوانی داریم اما در این بازی بسیاری از پاس‌های‌مان به مقصد نرسید.

پیگرینی ادامه داد: استون‌ویلا بسیار خوب بازی کرد اما شاید گل اول آنها آفساید بوده باشد و شاید هم یک پنالتی محرز به سود ما اعلام نشد. در یک بازی چیزهای زیادی وجود دارد که می‌تواند در جهتی متفاوت با تصمیم داور پیش برود. با این حال من فکر می‌کنم که مهمترین چیز این است که ما تسلیم نشدیم و تلاش‌مان را برای زدن گل سوم انجام دادیم. من از شیوه بازی تیمم راضی‌ا‌م و از روحیه و انگیزه‌ای که به نمایش گذاشتیم، خوشحالم.

پیگرینی هنوز سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را برای تیمش قطعی نمی‌‌داند و می‌گوید مردانش در چهار هفته باقیمانده تا پایان فصل باید حداکثر امتیازات را کسب کنند.

وی عنوان کرد: کسب پیروزی در این بازی بسیار مهم بود اما کار ما این هفته تمام نمی‌شود. هنوز چهار بازی دیگر باقیمانده است و باید با همین روحیه‌ای که اکنون داریم به کارمان ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.