سرمربی جالوروسی ادعا کرد که شاگردانش مستحق شکست خارج از خانه برابر اینتر نبوده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند بازی‌های بدون پیروزی تیم فوتبال رم با شکست ۲ بر یک خارج از خانه این تیم برابر اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا دنبال شد و شاگردان رودی گارسیا برای سومین هفته متوالی متوقف شدند. باخت رم در خانه اینتر نه تنها به جالوروسی اجازه نداد که رده دوم جدول را از همشهری آبی‌پوش خود، لاتزیو پس بگیرد بلکه حالا خطر از دست دادن رده سوم جدول را هم در یکقدمی خود احساس خواهد کرد، چون اگر ناپولی امروز (یکشنبه) موفق شود سامپدوریا را شکست دهد فاصله‌اش با رم به دو امتیاز کاهش پیدا می‌کند.

رودی گارسیا، سرمربی رم در خصوص بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم که تساوی می‌توانست نتیجه منطقی‌تری برای بازی باشد اما ما می‌دانیم که در بازی‌هایی در این سطح، نتیجه می‌تواند با کوچکترین اتفاقات رقم بخورد. ما در نیمه اول توپ را به تیرک زدیم اما در نیمه دوم بیشتر شبیه رمی که می‌شناسیم بازی کردیم. ما بازی را به تساوی کشاندیم، سخت به حریف فشار آوردیم تا بازی را ببریم و در نهایت گلی را دریافت کردیم که منجر به شکست‌مان شد.

گارسیا اضافه کرد: من نمی‌توانم از چیزی گلایه داشته باشم، چون نگرش و انگیزه بازیکنانم برای کسب پیروزی در نیمه دوم خوب بود. الان وقت شکایت نیست، چون ما چهارشنبه یک بازی دیگر داریم. فکر می‌کنم که مشکل ما در این بازی آن بود که بیش از اندازه عقب کشیده بودیم، ضمن اینکه بیش از اندازه مرتکب اشتباه شدیم و بدشانس بودیم که موقعیت ایباربو تبدیل به گل نشد. در مقابل دروازه حریفان ما باید کارآمدتر باشیم، چون اگر از موقعیت‌هایی که در نیمه دوم داشتیم استفاده می‌کردیم، بازی را می‌بردیم.

سرمربی فرانسوی جالورسی در ادامه عنوان کرد: بازی یکنواختی بود اما ما در دفاع مرتکب اشتباهاتی شدیم به خصوص در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم اینتر. در مجموع فکر می‌کنم که تیم کیفیت بالای بازی خود را نشان داد و بازی‌اش به هیچ وجه شبیه بازی که هفته گذشته برابر آتالانتا به نمایش گذاشت نبود. بازیکنان من بابت عملکردی که در این بازی داشتند باید سرهای‌شان را بالا بگیرند و خودشان را برای بازی چهارشنبه آماده کنند.

وی تصریح کرد: در آن بازی هم باید همین نگرشی را که برابر اینتر داشتیم، حفظ کنیم. می‌دانیم که اینتر بازیکن قدرتمندی دارد و اینکه احتمال شکست ما در خانه این تیم وجود داشت. با این حال هنوز هیچ چیز از دست رفته نیست و چند هفته دیگر تا پایان فصل باقی مانده است. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که بازی چهارشنبه شب برابر ساسولو را ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.