مدافع وایتکپس یکی از بهترین بازیکنان تیمش در فصل جاری بوده است.
به گزارش ایسنا، ونکوور وایتکپس در هفته نهم رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا فردا (یکشنبه) به مصاف دی سی یونایتد خواهد رفت. وایتکپس در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رتبه نخست گروه شرق رقابت‌های لیگ حرفه‌ای آمریکا قرار دارد و دی سی یونایتد هم با یازده امتیاز در رده دوم گروه غرب این رقابت‌ها قرار دارد.

استیون بیت‌آشور، مدافع راست وایتکپس که پیشینه به تن کردن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را نیز در کارنامه دارد، یکی از بهترین بازیکنان این تیم است.

سایت blackandredunited در این مورد نوشت: «وایتکپس چهار بازیکن خوب دارد. استیون بیت‌آشور که پیشینه حضور در جام جهانی را نیز در رزومه‌اش دارد و به همراه تیم ملی فوتبال ایران به برزیل سفر کرد، یکی از پر هوادارترین بازیکنان در لیگ حرفه‌ای آمریکا است. با این که او هنوز نتوانسته فصل خوبی مانند سال ۲۰۱۲ را تکرار کند اما همچنان در میان بهترین مدافعان راست لیگ آمریکا قرار دارد. درست است که او نتوانست آن بازیکنی باشد که در سن خوزه ارث‌کوییک بود اما حضور اینچنینی وی در ترکیب وایتکپس، چیزی بوده که کارل رابینسون، سرمربی این تیم از او خواسته است. او از مدافعان کناری تیمش خواسته تا زیاد پیش‌روی نکنند. در واقع اگر زمانی مدافعان کناری این تیم همچون بیت آشور تصمیم بگیرند به سمت دروازه حریف پیش‌روی کنند، وایتکپس باید خودش را برای ضدحمله آماده کند.»

در ادامه، این سایت از راسل تیبرت، درن متاکس و مائورو روزالس نیز به عنوان دیگر بازیکنان خوب وایتکپس نام برده شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.