ردیکول بردیف با بیان اینکه تراکتورسازی موقعیت‌های بیشتری را نسبت به تیمش داشت، افزود: هدف ما کسب سه امتیاز دیدار بود که در این کار موفق هم بودیم.
به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان بعد از پیروزی دو بر یک بر تراکتورسازی تبریز درباره این بازی گفت: در نیمه اول خوش‌شانس بودیم ولی صحبت درباره صعودمان به مرحله حذفی هنوز زود است. تراکتور در نیمه نخست چند موقعیت خوب داشت که نتوانست از آن‌ها استفاده کند اما ما توانستیم در نیمه دوم بهتر از آن‌ها کار کنیم.

بردیف در پاسخ به این پرسش که تیمش در نیمه نخست بر خلاف تراکتور موقعیت‌های کمتری داشت، اظهار کرد: هدف ما در این مسابقه کسب سه امتیاز بود که موفق هم بودیم. قبول می‌کنم که تراکتور موقعیت‌های بیشتری را نسبت به ما داشت. خوشحالم که توانستیم به هدف‌مان که پیروزی بود برسیم.

سرمربی نسف قارشی ازبکستان با تاکید بر اینکه شانس‌های گلزنی تراکتورسازی از ما خیلی بیشتر بود، خاطرنشان کرد: هنوز صعود ما به مرحله بعدی قطعی نشده و باید در بازی بعد هم پیروز باشیم.

وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی در شهر تبریز گفت: هوای دیروز تبریز غبارآلود بود و امروز هم شرایط نامساعدی را به لحاظ جوی شاهد بودیم و این موضوع روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت اما شرایط برای هر دو تیم یکسان بود.

بردیف همچنین با تمجید از میزبانی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: برخی از اعضای تیم پس از ۱۰ سال به تبریز آمده بودند و میزبانی خوبی را از تبریزی‌ها دیدم.

سرمربی نسف قارشی در ادامه به تشویق تراکتورسازی از سوی هوادارانش اشاره کرد و گفت: چیزی که برای من جالب توجه بود،‌ این بود که هواداران تراکتورسازی پس از باخت تیمشان ایستاده بازیکنان تیم محبوب‌شان را تشویق کردند.

وی درباره عدم حضور برخی از بازیکنان اصلی تراکتورسازی در ترکیب ابتدایی اولیویرا اظهار کرد: انتظار نداشتیم که برخی از بازیکنان تراکتور در ترکیب اصلی نباشند اما باید اذعان کنم این موضوع به برد ما در این دیدار کمک کرد.

در ادامه این نشست آرتور گورگیان بهترین بازیکن میدان افزود: احترام زیادی برای هواداران تراکتورسازی قائل هستم و بازی سختی را مقابل تراکتور داشتیم. تماشاگران هم این بازی را برای ما سخت کرده بودند. هدف ما کسب سه امتیاز مسابقه بود و در پایان نیز توانستیم به هدف‌مان برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.