سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان ابراز امیدواری کرد دیدار تیمش برابر نفت یک بازی جذاب و جالب باشد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سامول بابایان در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل نفت تهران گفت: قبل از هر چیز خیلی خوشحالم که در کشور زیبای ایران به هستم و امیدوارم دیدار ما و نفت یک بازی جذاب و جالب باشد.

وی افزود: ما تیم نفت را خیلی خوب می‌شناسیم و در تاشکند یک بازی سختی را مقابل نفتی‌ها انجام دادیم. همچنین دو بازی اخیر نفت در لیگ ایران و لیگ قهرمانان را تماشا کرده‌ام و معتقدم باید بهترین عملکرد را مقابل این تیم قدرتمند داشته باشیم.

سرمربی تیم پاختاکور در پاسخ به این پرسش که تیمش در کنار بازی فیزیکی چندان تکنیکی به نظر نمی‌آید، گفت: برای اینکه بتوانیم در کنار بازی قدرتی و فیزیکی نمایش تاکتیکی خوبی هم ارائه دهیم باید وقت زیادی را صرف کرده باشیم. تیم پاختاکور جوان‌ترین تیم حال حاضر لیگ قهرمانان آسیاست و ما انتظار داریم رفته رفته در کنار بالا بردن قابلیت فیزیکی خود در کارهای تاکتیکی هم پیشرفت کنیم.

بابایان در پاسخ به این پرسش که با وجود پیچیدگی در گروه B لیگ قهرمانان آسیا کدام تیم شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعدی دارد، گفت: بعد از بازی فردا کاملاً مشخص می‌شود که کدام تیم صعود می‌کند. با تجربه‌ای که من در لیگ قهرمانان آسیا دارم می‌دانم که همه تیم‌ها تا آخرین روز شانس صعود دارند.

وی تصریح کرد: ما تجربه این را داشته‌‌ایم که برخی تیم‌ها در دور رفت فقط یک امتیاز گرفته بودند اما در دور برگشت جبران کرده و به مرحله بعد صعود کردند. در گروه B مسابقات که مربوط به غرب آسیاست کار برای همه سخت است، چون تیم‌های قدرتمندی مانند نفت‌‌، الشباب عربستان و العین امارات حضور دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.