دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ بر اجرایی شدن کلاس‌های واسطه‌های نقل‌وانتقالات تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ به اجرایی شدن فعالیت واسطه‌های نقل‌وانتقالات تأکید کرد.

در این نامه آمده است:

با توجه به مصوبه ۱۱ ژوئن ۲۰۱۴ کنگره فیفا در ارتباط با نحوه فعالیت «واسطه‌های نقل‌وانتقالات» از سال جدید که منجر به لغو عضویت همه کارگزاران رسمی و پیشین فیفا شده، امور بین‌الملل فدراسیون اطلاعیه‌ای را جهت ثبت نام از متقاضیان در سایت فدراسیون درج کرده است. متقاضیان فعالیت در حوزه نقل‌وانتقالات بازیکنان و اعضای کادرفنی باشگاه‌ها تا تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۹۴ فرصت دارند برای شرکت در آزمون مربوط به آن به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

همچنین با توجه به اهمیت موضوع که نیاز به سازماندهی و نظارت بیش از پیش را می‌طلبد، شایسته است ضمن ابلاغ دستورالعمل مربوطه به همه باشگاه‌های کشور، کلیه عوامل باشگاه‌ها را از این امر مطلع کرده و در صورت عدم اجرای آن از سوی اعضای محترم باشگاه‌ها، مراتب جهت پیگیری به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد شد.

بدیهی است، لیست واسطه‌های نقل‌وانتقالات زیر نظر فدراسیون که در آزمون مورد نظر شرکت کرده و موفق به کسب مجوز  رسمی «واسطه نقل‌وانتقال» شده‌اند در اختیار سازمان محترم لیگ برتر قرار خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.