سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد پیروزی ۳ بر یک شاگردانش در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود آنها را به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تضمین نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار امشب (سه‌شنبه) تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد که با وجود پیروزی قاطع آبی‌و‌اناری‌پوشان در دور رفت، راهیابی تیمش را به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها قطعی نمی‌داند و نگران خطری است که نماینده فرانسه در نیوکمپ می‌تواند برای بارسا ایجاد کند.

انریکه اظهار داشت: ما بخت اول صعود به مرحله نیمه نهایی نیستیم. درست است که نتیجه بازی رفت، نتیجه بسیار خوبی بود اما هنوز چیزی قطعی نیست. ما باید یک بازی دیگر شبیه آنچه در دور رفت داشتیم ارائه کنیم تا به مرحله بعد برسیم.

بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به ترکیب پاری‌سن‌ژرمن برای بازی برگشت دو تیم، موضوع دیگری بود که انریکه به آن اشاره داشت. او در خصوص ستاره سوئدی پیشین کاتالان‌ها که به خانه قدیمی‌‌اش بازمی‌‌گردد، گفت: همه ما به خوبی او را می‌شناسیم. او از آن دسته مهاجمانی است که می‌توانند از هر موقعیتی که به دست می‌آورند یک گل بسازند. او خیلی خوب خودش را به سایر هم‌تیمی‌هایش متصل می‌‌کند و یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. او برای ما ناآشنا نیست و بالعکس دلیلی مضاعف برای این است که بهتر بازی کنیم.

انریکه در مورد لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیمش هم عنوان کرد: لئو در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. ۴۰۰ گلی که او برای بارسلونا به ثمر رسانده است رکوردی است که رسیدن به آن برای هر ورزشکاری غیرممکن است. این رکورد از آن دسته رکوردهایی است که در طول تاریخ فقط یک بار به ثبت می‌رسد.

لوئیس سوارز، زننده دو گل از سه گل بارسا در بازی رفت، بازیکن دیگری بود که مورد تمجید انریکه قرار گرفت. او تأکید کرد: یک بازیکن هرچقدر بزرگ و طراز اول باشد، برای بازی در یک شهر و یک تیم دیگر و وفق دادن خود با شرایط تیم جدید به مشکل برخواهد خورد. در مورد سوارز اما باید بگویم که پروسه وفق پیدا کردن او با بارسلونا سریع و درخشان بوده است.

تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، امشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.