سرمربی ۵۰ ساله نراتزوری معتقد است شاگردانش شایسته پیروزی در بازی برابر روسونری بوده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دویست‌و‌چهاردهمین دربی شهر میلان موسوم به دلامادونیا میان دو تیم اینتر و میلان شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته سی‌و‌یکم سری A ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به تساوی بدون گل انجامید. در تاریخ جدال‌های دو تیم تاکنون نراتزوری ۷۶ پیروزی و میلان ۷۴ برد کسب کرده‌اند و ۶۴ بازی آنها هم به تساوی انجامیده است.

روبرتو مانچینی پس از دربی میلان گفت: از عملکرد ۲۰ دقیقه‌ ابتدایی نیمه اول‌مان و کل نیمه دوم رضایت دارم. جای تأسف دارد که نتوانستیم پیروزی را از آن خود کنیم ولی دیگر کاری از دست‌مان ساخته نیست. توپی که به دست لوکا آنتونلی، مدافع میلان خورد یک پنالتی کاملاً واضح بود. هفته گذشته داور وقتی توپ به دست فردی گوارین، بازیکن ما خورد به خوبی آن را دید ولی چرا این پنالتی ما دیده نشد؟ در تمامی ۲۰ بازی گذشته‌مان شکایتی از داوری نداشته‌ام ولی در دو بازی اخیر برخی چیزها علیه‌مان بود.

وی افزود: از همان شروع تا پایان بازی به دنبال پیروزی بودیم ولی نتوانستیم با مدیریت بازی به هدف‌مان برسیم. میلان در کارهای دفاعی عالی عمل کرد و در برخی صحنه‌ها خوش‌شانس بود. وقتی اوضاع اینچنین پیش می‌رود دیگر کاری از دست شما ساخته نیست. امیدواریم فصل آینده اوضاع فرق کند و تمامی بدشانسی‌ها، این پنالتی نگرفتن‌ها و ... دست از سرمان بردارد.

مانچینی که بارها گفته بود به دنبال رساندن اینتر به جایگاه سومی سری A ایتالیاست، در حال حاضر به نظر بعید می‌رسد که تیمش سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی را کسب کند. وی در این خصوص گفت: مربی که در ماه نوامبر هدایت تیم را برعهده گرفته، ممکن است مرتکب اشتباه شود، چون در مرحله شناسایی بازیکنان تیمش است. در کنار این فکر می‌کنم که باید شش یا هفت امتیاز بیشتر کسب می‌کردیم که اگر اینطور می‌شد حالا توان رسیدن به رده سوم جدول را داشتیم.

سرمربی ۵۰ ساله نراتزوی در پایان خاطرنشان کرد: ناکامی تیم برای قرار گرفتن در جمع سه تیم بالای جدول تا اندازه‌ای تقصیر من و تا حدودی هم تقصیر تیم است که نیاز به زمان داشت تا از ایده‌های من به درک کاملی برسد. در این بین گاهی اوقات بدشانسی آوردیم و در برخی بازی‌ها ناباورانه باختیم.

اینتر در حال حاضر با ۴۲ امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی سری A جای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.