رئیس باشگاه بارسلونا با دادن رأی اعتماد به سرمربی این تیم، شایعاتی را که درباره برکناری او در پایان فصل وجود دارد، تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود این واقعیت که بارسلونا در سه جبهه مختلف امکان افتخارآفرینی دارد و شانسش هم برای کسب سه‌گانه قهرمانی بسیار زیاد است، شایعات فراوانی پیرامون اخراج احتمالی لوئیس انریکه در پایان فصل جاری شنیده می‌شود که البته خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا آنها را بی‌اساس می‌داند.

مدتی است گمانه‌زنی‌هایی توسط رسانه‌های اسپانیایی در خصوص برکناری انریکه از سمت سرمربیگری بارسلونا در پایان فصل جاری شنیده می‌شود و این شایعات از وقتی که یورگن کلوپ، سرمربی تیم بورسیا دورتموند آلمان گفته در پایان فصل از زردپوشان وستفالن جدا می‌شود، شدت گرفته است.

بارتومئو با تأکید بر اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا از عملکرد انریکه رضایت کامل داشته و برنامه‌ای برای برکناری او در پایان فصل ندارند، در خصوص وضعیت این مربی ۴۴ ساله که تابستان سال گذشته هدایت کاتالان‌ها را بر عهده گرفت و تا پایان فصل آینده با آنها قرارداد دارد، گفت: زمان زیادی برای صحبت کردن درباره قرارداد انریکه و وضعیت او در آینده وجود دارد. انریکه در حال حاضر روی لالیگا تمرکز دارد و تمام کارهایی که مربوط به تیم می‌شود. پس از پیروزی برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه هفته گذشته، من دیدم که او چقدر تلاش کرد تا تیم را برای بازی مقابل والنسیا آماده کند.

بارتومئو اضافه کرد: انریکه تا سال ۲۰۱۶ با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد و ما از عملکرد او راضی هستیم، چون بارسلونا یکی از معدود باشگاه‌های دنیاست که در مقطع پایانی فصل در حالی به رقابتش ادامه می‌دهد که در سه تورنمنت شانس قهرمانی دارد.

بارسلونا با پیروزی ۲ بر صفری که شب گذشته (شنبه) در خانه برابر والنسیا کسب کرد، حاشیه امنیت دو امتیازی‌اش را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا حفظ کرد و این در حالی است که کاتالان‌ها به لطف پیروزی ۳ بر یک خود در خانه پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم یک پای خود را در مرحله نیمه نهایی گذاشته‌اند. همچنین شاگردان انریکه به فینال جام حذفی اسپانیا رسیده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.