مهاجم ۳۱ ساله بیانکونری تأکید کرد هنوز تصمیمی برای جدایی یا ماندن در جمع راه‌راه پوشان تورین نگرفته‌ است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس توس که شب گذشته (شنبه) در پیروزی ۲ بر صفر تیم فوتبال یوونتوس برابر لاتزیو در هفته سی‌و‌یکم سری A ایتالیا گل اول تیمش را به ثمر رساند و با ۱۸ گل‌زده همچنان بهترین گلزن بانوی پیر و سری A به شمار می‌رود گفته می‌شود پس از پایان قرارداد فعلی‌اش تورین را به مقصد زادگاهش ترک خواهد کرد. این در حالی است که دنیل آنخلیچی، رئیس باشگاه بوکاجونیورز مدعی شده که در آستانه به خدمت گرفتن این مهاجم ۳۱ ساله هستند.

توس در خصوص شادی گل رقص مرغی‌اش پس از گلزنی به لاتزیو که به همان شادی گلی که در مرحله نیمه نهایی جام لیبرتادورس ۲۰۰۴ پس از گلزنی برابر ریورپلاته داشت، شبیه بود به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: شادی گلم در این دیدار ربطی به شادی گلم در آن بازی معروف برابر ریورپلاته نداشت. به این خاطر اینطور شادی گل کردم، چون قول داده بودم در صورت گلزنی مقابل لاتزیو این کار را بکنم و اگر چهارشنبه شب برابر موناکو هم گل بزنم این شادی گل را تکرار خواهم کرد.

مهاجم آرژانتینی بیانکونری که یکسال دیگر از قراردادش با یووه باقی مانده در مورد شایعه جدایی‌اش از این تیم اظهار داشت: بهتر است دیگر در مورد آینده حرفه‌ای من صحبت نکنید. من و یوونتوس وارد مرحله‌ای حساس شده‌ایم و در حال حاضر به این تیم فکر می‌کنم. هنوز نمی‌دانم که یووه را ترک خواهم کرد یا خیر ولی باید بگویم که هنوز در مورد آینده حرفه‌ای‌ام تصمیم نگرفته‌ام. باز هم تأکید می‌کنم اکنون زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست و اگر تصمیمی بگیرم هواداران بیانکونری اولین کسانی خواهند بود که باخبر می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.