مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد در حسرت موقعیتی است که تیمش با قبول باخت برای تثبیت جایگاه خود در رده سوم جدول لیگ برتر از دست داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود شکست یک بر صفر شیاطین سرخ در خانه چلسی، وین رونی از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در این بازی تمجید و آنها را سزاوار کسب پیروزی در این مسابقه دانست.

کاپیتان شیاطین سرخ که تیمش با وجود مالکیت توپ ۷۰ درصدی و حبس کردن چلسی در نیمه خودش در زمان قابل توجهی از بازی، در نهایت تن به شکست داد به شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد گفت: فکر می‌کنم که عملکرد ما عالی بود و از ابتدا تا انتها بر بازی سوار بودیم. چند موقعیت بسیار خوب داشتیم که متأسفانه بهره‌ای از آنها نبردیم. فکر می‌کنم اگر توانسته بودیم یک گل بزنیم، حتی پنج دقیقه به پایان مسابقه، شانس زیادی برای بردن بازی داشتیم.

رونی ادامه داد: به عقیده من منچستریونایتد از عملکردی که در این بازی ارائه کرد اعتمادبه‌نفس زیادی خواهد گرفت، چون به ندرت دیده‌ام تیمی به استمفوردبریج بیاید و اینچنین چلسی را تحت سلطه بگیرد. گل تنها چیزی بود که عملکرد ما در این بازی کم داشت. شاید اگر این بازی را یک روز دیگر ارائه می‌کردیم می‌توانستیم به راحتی دو یا سه گل بزنیم اما این بار اینطور نشد. حالا باید به خودمان بیاییم و برای رویارویی با اورتون در بازی هفته آینده آماده شویم.

منچستریونایتد با قبول شکست در خانه چلسی اکنون خود را در فاصله ۱۲ امتیازی آبی‌‌پوشان لندن در صدر جدول لیگ برتر می‌بیند و حاشیه امنیتش در رده سوم جدول هم به یک امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد اگر من‌سیتی امروز (یکشنبه) وستهام را در ورزشگاه اتحاد شکست دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.