سرمربی اسپانیایی سرخپوشان مونیخی امیدوار است تا حداقل یکی از هشت بازیکن مصدومش را برای بازی مقابل پورتو در دور برگشت از مرحله یک‌چهار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اختیار داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شنبه شب در هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگای آلمان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل میهمان خود، هوفنهایم به برتری رسیدند، گفت: ما در نیمه نخست خیلی خوب بازی کردیم و بازی را تحت‌کنترل خود داشتیم اما شرایط در نیمه دوم پیچیده شد، چون ساق‌‌های بازیکنان‌مان خسته شده بود. به بازیکنانم خیلی افتخار می‌کنم. حالا مهمترین بازی‌مان را در لیگ قهرمانان اروپا در پیش داریم. به طور حتم بازی سختی مقابل پورتو خواهیم داشت ولی رسیدن به پیروزی هدف بزرگ ماست.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها که در تقابل با هوفنهایم هشت بازیکنش را به خاطر مصدومیت و بیماری در اختیار نداشت در مورد تعویض مدافع اسپانیایی تیمش در ابتدای نیمه دوم که در نیمه نخست خطای خیلی بدی روی وی انجام شد، گفت: به این خاطر خوان برنات را بیرون کشیدیم، چون نمی‌خواستیم هیچگونه ریسکی در مورد او کرده باشیم. به نظرم برنات می‌تواند روز سه‌شنبه برابر پورتو بازی کند.

سرمربی ۴۴ ساله باواریایی‌ها همچنین با ابراز امیدواری از رسیدن کاپیتان دوم تیمش به بازی برگشت برابر پورتو که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه قوزک پا و سپس سرماخوردگی از میادین به دور بوده است، اظهار داشت: باستین شواین‌اشتایگر ممکن است به بازی سه‌‎شنبه شب برسد. او مجدداً به شرایط سلامت جسمانی رسیده است.

گواردیولا در خصوص وضعیت هافبک فرانسوی تیمش هم گفت: ریبری که از ناحیه قوزک پا مصدوم است هنوز مشخص نیست که به بازی برابر پورتو برسد یا خیر و باید شرایط را مورد بررسی قرار دهیم ولی به نظرم او نمی‌تواند بازی کند.

بر اساس گزارشی که در سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ منتشر شده هنوز معلوم نیست که فیلیپ لام بتواند این تیم را در بازی برگشت برابر پورتو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند ولی به طور حتم آرین روبن، دیوید آلابا، مهدی بن‌عطیه، خاوی مارتینس و تام اشتارک به علت مصدومیت شانس حضور در این بازی را ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.