سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی تیمش در بوندسلیگا اعلام کرد از حالا در فکر بازی لیگ قهرمانان است.
به گزارش ایسنا، باواریایی‌ها در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ فوتبال آلمان در خانه هوفنهایم با دو گل به پیروزی رسیدند.

سباستین روده ۳۸ و آندریاس بک ۹۰ (گل به خودی) برای بایرن مونیخ گلزنی کردند تا این تیم به بیست و سومین پیروزی فصل خود دست پیدا کند. بایرن اکنون با ۷۳ امتیاز در صدر قرار دارد و فاصله‌اش با تیم دوم جدول رده بندی ۱۳ امتیاز است. هوفنهایم هم با ۳۷ امتیاز رتبه هفتم را در اختیار گرفته است.

جوزپه گواردیولا از اینکه تیمش توانسته پس از شکست سه بر یک مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به یک پیروزی دیگر در بوندسلیگا دست پیدا کند ابراز خوشحالی کرد. بایرن مونیخ که در این روزها با آسیب دیدگی بازیکنان زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، در نیمه دوم به خاطر خستگی بازیکنانش دچار مشکل شده بود. با این حال، اف سی هالیوود موفق شد به نهمین پیروزی از ۱۰ دیدار اخیر خارج از خانه‌اش دست پیدا کند.

گواردیولا در مورد این پیروزی گفت: در نیمه نخست کنترل بالایی روی زمین داشتیم اما نیمه دوم کمی پیچیده شد زیرا خستگی در پاهای بازیکنانم قابل مشاهده بود. به این بازیکنانم افتخار می‌کنم. از حالا روی دیدار برگشت لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم. درست است که بازی سختی پیش‌رو داریم اما یکی از هدف‌های ما برای موفقیت در این فصل، کسب پیروزی در همین دیدار است.

آرین روبن، فرانک ریبری، باستین شواین‌اشتایگر، خاوی مارتینس و مهدی بن عطیه جزو آسیب دیده‌های بایرن مونیخ هستند. گواردیولا اما در ادامه به تمجید از سباستین روده، ستاره این تیم در رویارویی با هوفنهایم پرداخت.

روده در این دیدار یک گل زد و ۱۲.۱ کیلومتر هم دوید. ۸۷ بار به هم‌تیمی‌هایش پاس داد که میانگین پاس‌های صحیح وی به ۹۳ درصد رسید. فقط رافینیا بود که با ۱۳۹ بار لمس توپ نسبت به روده که ۱۰۹ بار توپ را لمس کرده بود آمار بهتری از خود به ثبت رساند.

گواردیولا در این زمینه هم گفت: روده نمایش خوبی داشت. گلی هم که زد برای ما اهمیت بالایی داشت. مهم این بود که توانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خودمان کنیم و با حسی خوب برای دیدار برگشت با پورتو آماده شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.