سرمربی دورتموند می‌گوید که احتمال دارد فصل آینده استراحت کند و در هیچ تیمی مربیگری نکند.
به گزارش ایسنا، دورتموند در هفته بیست و نهم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی خود از پادربورن پذیرایی کرد و توانست برابر این تیم با سه گل به پیروزی برسد تا به رده هشتم جدول رده بندی صعود کند.

دورتموند در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که هفته قبل برابر بروسیا مونشن گلادباخ شکست تلخی را متحمل شده بود. کلوپ گفت: خوشحالم که در این دیدار توانستیم به پیروزی برسیم و شکست هفته قبل را به فراموشی بسپاریم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. فضای موجود در ایدونا پارک مثال زدنی بود. بدون شک حضور آخرم در دورتموند بسیار احساسی خواهد بود اما تا آن روز باید خودم را کنترل کنم.

یورگن کلوپ هفته قبل اعلام کرد که در پایان فصل از دورتموند جدا خواهد شد. او در این چند سال حضورش در دورتموند نتایج درخشانی با این تیم به دست آورد و توانست دو سال پیاپی تیمش را قهرمان رقابت های بوندس‌لیگا کند و به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یابد.

تیم کلوپ در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداد و کلوپ فشار زیادی را تحمل کرد و همین نیز باعث شد تا در نهایت از هدایت دورتموند کناره گیری کند. کلوپ پیش از این اعلام کرده بود که نیازی به استراحت ندارد و فصل آینده در یک تیم دیگر مربیگری خواهد کرد اما به نظر می رسد که تغییر موضع داده است.

سرمربی دورتموند می گوید این احتمال وجود دارد که یک سال استراحت کند و فصل آینده را در هیچ تیمی مربیگری نکند. او گفت: فعلا هیچ فرصتی برای فکر کردن ندارم. نیازی نیست که الان تمرکز خود را به هم بزنم. می خواهم از روزهای پایانی حضورم در دورتموند لذت ببرم. هر احتمالی وجود دارد. شاید سال آینده مربیگری نکنم و با دستارانم استراحت کردیم. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.

منچستر سیتی و پاری سن ژرمن دو مشتری جدی کلوپ هستند و سرمربی دورتموند به احتمال زیاد به یکی از این دو تیم خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.