سرمربی منچستر یونایتد از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر چلسی راضی است. او می‌گوید در این دیدار تیمش بدشانس بود و عدالت فوتبالی اجرا نشد.
به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس چلسی در ورزشگاه خانگی خود از منچستر یونایتد پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا آبی-پوشان لندنی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شوند.

اگر منچستر یونایتد می توانست در این دیدار به پیروزی برسد کار چلسی برای کسب عنوان قهرمانی سخت می شد اما الان با این پیروزی که شاگردان آقای خاص به دست آوردند با ۱ امتیاز اختلاف به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند و این نشان می دهد که آنها کار راحتی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

لوئیس فان خال سرمربی منچستر یونایتد با وجود شکست برابر چلسی از عملکرد شاگردانش راضی است. او می گوید در این دیدار عدالت فوتبالی اجرا نشد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ گفت: متاسفانه در این دیدار با بدشانسی مواجه شدیم. در این دیدار باید منچستر یونایتد به پیروزی می رسید اما قانون فوتبال بعضی وقت ها اجرا نمی شود و تیمی که شایسته پیروزی است برنده نمی شود. منچستر یونایتد اگر می خواهد از زیر فشار خارج شود با نتایج خوبی به دست آورد. همه می دانند که همیشه تیمی که خوب بازی می کند پیروز نمی شود با این حال باید بگویم که از عملکرد شاگردانم در این دیدار راضی هستم.

او ادامه داد: هدف ما این است که تا آخرین لحظه به تلاش خود ادامه دهیم. در دیدار برابر چلسی نیز برای پیروزی به میدان رفتیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش برنداشیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم. می توانم بگویم که یونایتد شایسته پیروزی در این دیدار بود و عدالت فوتبالی اجرا نشد.

هر چند اختلاف چلسی با نزدیک ترین تعقیب کنند خود به ۱۰ امتیاز افزایش یافته است با این حال لوئیس فان خال می گوید که هنوز تکلیف قهرمانی چلسی مشخص نشده است. او گفت: این احتمال وجود دارد که چلسی در بازی های باقیمانده ۱۸ امتیاز از دست دهد و ما ۱۵ امتیاز به دست آوریم. هیچ چیز در فوتبال مشخص نیست و هر احتمالی وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.