جفری وب که به عنوان یک مدیر ناکارآمد مورد توجه است، برای بار دیگر به ریاست فوتبال غرب انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، جفری وب برای دومین بار پیاپی به عنوان رئیس کونکاکف (کنفدراسیون اتحادیه فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب) انتخاب شد. وب دیروز و در جریان انتخابات ریاست کونکاکاف به این عنوان بدین‌ترتیب منتسب گردید. این انتخاب، وب علاوه بر عنوان یاد شده، معاون رئیس فیفا نیز خواهد بود.

وب پس از دوباره برگزیده‌ شدنش گفت: از شما سپاسگزارم که بار دیگر به من اعتماد کردید. من می‌کوشم که از این اعتبار به خوبی بهره ببرم.

وب در سال ۲۰۱۲ پس از آن‌که جک وارنر به علت افتضاحی که به بار آورد به ریاست کونکاکاف برگزیده شد. جک وارنر در قبال دریافت رای، پول‌های کلانی به رؤسای فدراسیون‌های حوزه اش پرداخت کرد، ضمن آن‌که شایعات فراوانی‌ هم مبنی بر تجاوز وی به یکی از کارکنان زن سازمان تحت ریاستش منتشر شده بود.

وب ۵۰ ساله و اهل جزایر کی‌من است. او سه دهه است که در زمینه مدیریت فوتبال اشتغال دارد. وب همچنین از سال ۱۹۹۱ تاکنون ریاست فدراسیون فوتبال کی‌من را به عهده دارد. او در آمریکا کارشناسی ارشد علوم سیاسی خواند.

فیگو سال‌هاست که اعتقاد دارد کونکاکاف از فاسدترین سازمان‌های عالم است. این ستاره سابق بارسلونا و نامزد انتخابات ریاست فیفا همچنین تاکید می‌کند که در کونکاکاف به طریق اولی دموکراسی و مردم‌سالاری سا‌ل‌هاست که مرده است.

گفتنی‌ است که بیلان و ترازنامه مالی کونکاکاف، سی‌ سال است که منفی است که این گویای عمق فساد مزمن در این سازمان بین‌المللی غربی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.