سرمربی بوروسیا دورتموند با تمجید از پیروزی شاگردانش به ستایش از هافبک کهنه‌کار تیمش پرداخت.
به گزارش ایسنا، دورتموند در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان موفق شد در زیگنال ایدونا پارک با نتیجه سه بر دو مقابل هوفنهایم به برتری رسیده و راهی نیمه‌نهایی شود.

نون سوبوتیچ ۱۹،‌ پیر امریک اوبامیانگ ۵۷ و سباستین کهل ۱۰۸ برای بوروسیا دورتموند گلزنی کردند و گل‌های هوفنهایم را هم کوین فولاند ۲۱ و روبرتو فیرمینو ۲۸ به ثمر رساندند.

یورگن کلوپ در مورد این دیدار گفت: حریف را زیر فشار فراوانی قرار دادیم و به نظرم شایسته کسب این پیروزی هم بودیم. گل کهل فوق‌العاده بود. از گلی که این بازیکن کهنه‌کار به ثمر رساند لذت بردم. فکر نمی‌کردم در ۳۵ سالگی باز هم بتواند از این گل‌ها بزند. گل زیبایی زد و می‌توانیم بگوییم در این دیدار، قهرمان تیم ما بود. بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. زمانی که از حریف عقب افتادیم، عملکرد خوبی داشتیم و با نشان دادن شخصیت بالای‌مان توانستیم به بازی بازگردیم. دیداری دراماتیک بود. عقب افتادیم و در نهایت به مرحله بعد راه پیدا کردیم.

دورتموند در ابتدای فصل به قعر جدول رده بندی بوندسلیگا سقوط کرد و تا پایان نیم فصل هم در رده‌های پایین جدول حضور داشت. این اتفاق، برای تیمی که سال‌های گذشته همواره در بالای جدول حضور داشت و قهرمانی‌های مختلفی را هم از آن خود کرد بود، تعجب بسیاری را در پی داشت. این تیم به تدریج توانست خودش را به روزهای خوب بازگرداند. دورتموند با توجه به آن که بازیکنان آسیب دیده زیادی در ترکیب خود دارد اما در رویارویی با بایرن مونیخ در آخرین دیدارش در لیگ فوتبال آلمان با نتیجه خفیف یک بر صفر مغلوب شد. کلوپ بر این باور است که قهرمانی در جام حذفی آلمان می‌تواند فصل از دست رفته آنها در بوندسلیگا را جبران کند.

او در این مورد هم اظهار داشت: پس از آن که به بایرن باختیم و متس هوملس و مارکو رویس را هم از دست دادیم، کل تیم واکنش بسیار خوبی به این اتفاق‌ها داشت. رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی آلمان برای همه کسانی که در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک حضور داشتند عالی بود. زخم‌های زیادی باقی مانده و از حالا خودمان را برای رویارویی سخت با بوروسیا مونشن‌گلادباخ آماده می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.